کتاب الکترونیکی

مشتری راضی: برنده و بازنده در نبرد برای ترجیح خریدار

The Satisfied Customer: Winners and Losers in the Battle for Buyer Preference

دانلود کتاب The Satisfied Customer: Winners and Losers in the Battle for Buyer Preference (به فارسی: مشتری راضی: برنده و بازنده در نبرد برای ترجیح خریدار) نوشته شده توسط «Claes Fornell»


اطلاعات کتاب مشتری راضی: برنده و بازنده در نبرد برای ترجیح خریدار

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan

نویسنده: Claes Fornell

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 256

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 1403981973

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مشتری راضی: برنده و بازنده در نبرد برای ترجیح خریدار

در دنیایی که مصرف‌کنندگان به اطلاعات رایگان فراوانی در مورد گزینه‌های خرید دسترسی دارند، مدیران کسب‌وکار باید با یک واقعیت جدید شگفت‌انگیز سازگار شوند. فورنل می‌گوید آنچه کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاران باید بدانند این است که مشتریان چیزی را می‌دانند که وال استریت هنوز به آن پی نبرده است. مشتری راضی نشان می دهد که نیروهای بازار جهانی همه به یک حقیقت اجتناب ناپذیر اشاره می کنند: هزینه خدمات ضعیف به زودی بر عهده شرکت هایی خواهد بود که به آن خدمات ارائه می دهند نه مشتریانی که آن را دریافت می کنند.

مشتری راضی مدیران و سرمایه گذاران را برای یک تغییر عمده در قدرت اقتصادی آماده می کند که نحوه حرکت سرمایه، نحوه مدیریت دارایی های شرکت و در نهایت نحوه انجام تجارت را تغییر می دهد. I> این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه شرکت‌هایی که مشتری‌های جدید را دست‌کم می‌گیرند، توسط بازارهای محصول و سهام به طور یکسان مجازات می‌شوند، و توصیه‌های عملی در مورد چگونگی رونق در زمانی که خریداران پادشاه هستند و سرمایه سرمایه‌گذاری قدرت آنها را تقویت می‌کند، ارائه می‌دهد.

پیامدهای خریدار تازه اختیار شده، بسیاری از رویه های تجاری متعارف را بر سر آن قرار می دهد. مشتری راضی توضیح می دهد که چگونه بازده مالی برتر می تواند با کاهش ریسک همراه باشد. چرا رضایت مشتری نباید به حداکثر برسد، اما شکایت مشتری باید به حداکثر برسد. چرا فراتر از انتظارات مشتری ایده بدی است. چرا باید از نزدیک شدن بیش از حد به مشتریان اجتناب شود، چگونه وفاداری مشتری گاهی اوقات می تواند بسیار پرهزینه باشد، و چرا بهره وری بالا همیشه چیز خوبی نیست.

بر اساس نیویورک تایمز شاخص رضایت مشتری آمریکایی Claes FornellvЂ™ (ACSI) معیار قطعی برای احساس مصرف کنندگان در مورد محصولاتی است که می خرند. مشتری راضی از پایگاه داده ACSI و موارد گروه CFI، از جمله نمونه هایی از Amazon.com، American Airlines، Apple، AT&T، Best Buy، Chrysler، Circuit City، Comcast، Costco، Charter Communications، Dell استفاده می کند. ، هتل Double Tree Club، eBay، Electrolux، Florida Marlins، Ford، Gateway، Google، Haier، H&R Block، Hyundai، KLM، Kmart، McDonaldvЂ™s، Northwest Airlines، Microsoft، Southwest Airlines، Sprint Nextel، خدمات پستی سوئد، Time Warner، Toyota، Trader JoevЂ™s، Volvo، Whole Foods، و بسیاری دیگر، برای نشان دادن برندگان و بازندگان در نبرد برای ترجیح خریدار.


In a world where consumers have access to an abundance of free information about purchase alternatives, business managers must adapt to a startling new reality. What businesses and investors must realize, says Fornell, is that customers know something that Wall Street has yet to figure out. The Satisfied Customer makes the case that global market forces are all pointing towards one inevitable truth: the cost of poor service will soon be borne by the companies that serve it – not the customers that receive it.

The Satisfied Customer prepares managers and investors for a major shift in economic power thatВ will change how capital moves, how corporate assets areВ managed,В and ultimately, how business is done. This book describes how companiesВ that underestimate theВ newly-empowered customerВ are punished by product and equity markets alike, and offers practical advice on how to prosper when buyers are kings and investment capital fuels their power.

The implications of the newly-empowered buyer turn much of conventional business practice on its head. The Satisfied Customer explains how superior financial returns can go hand-in-hand with reduced risk; why customer satisfaction should not be maximized, but customer complaints should; why exceeding customer expectations is a bad idea; why getting too close to customers should be avoided, how customer loyalty can sometimes be too costly, and why high productivity is not always a good thing.

According to the New York Times, Claes Fornell’s American Customer Satisfaction Index (ACSI) is the definitive benchmark for how consumers feel about the products they buy. The Satisfied Customer draws from the ACSI database and CFI Group cases, including examples from Amazon.com, American Airlines, Apple, AT&T, Best Buy, Chrysler, Circuit City, Comcast, Costco, Charter Communications, Dell, Double Tree Club Hotel, eBay, Electrolux, Florida Marlins, Ford, Gateway, Google, Haier, H&R Block, Hyundai, KLM, Kmart, McDonald’s, Northwest Airlines, Microsoft, Southwest Airlines, Sprint Nextel, the Swedish Postal Service, Time Warner, Toyota, Trader Joe’s, Volvo, Whole Foods, and many others, to reveal the winners and losers in the battle for buyer preference.

دانلود کتاب «مشتری راضی: برنده و بازنده در نبرد برای ترجیح خریدار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.