مدیریت

هزینه‌یابی هدف و مهندسی ارزش (استراتژی‌ها در مجموعه مدیریت هزینه‌های مقابله‌ای)

Target Costing and Value Engineering (Strategies in Confrontational Cost Management Series)

دانلود کتاب Target Costing and Value Engineering (Strategies in Confrontational Cost Management Series) (به فارسی: هزینه‌یابی هدف و مهندسی ارزش (استراتژی‌ها در مجموعه مدیریت هزینه‌های مقابله‌ای)) نوشته شده توسط «Robin Cooper – Regine Slagmulder»


اطلاعات کتاب هزینه‌یابی هدف و مهندسی ارزش (استراتژی‌ها در مجموعه مدیریت هزینه‌های مقابله‌ای)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Productivity Press

نویسنده: Robin Cooper – Regine Slagmulder

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1997

تعداد صفحه: 379 / 428

حجم فایل: 10.08 مگابایت

کد کتاب: 1563271729 , 9781563271724

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب هزینه‌یابی هدف و مهندسی ارزش (استراتژی‌ها در مجموعه مدیریت هزینه‌های مقابله‌ای)

چه اتفاقی می‌افتد اگر همه در شرکت شما از یک رویکرد منظم برای کاهش هزینه پیروی کنند؟ برو – تصورش کن شبیه چی بنظر میاد؟ چگونه می توان آن را انجام داد؟ پاسخ — مدیریت هزینه هوشمند. مدیریت هزینه موثر باید در مرحله طراحی شروع شود. 90 تا 95 درصد هزینه های یک محصول در فرآیند طراحی اضافه می شود. به همین دلیل است که برنامه های مدیریت هزینه موثر بر طراحی و ساخت تمرکز دارند. روش مدیریت هزینه اولیه برای کنترل هزینه در حین طراحی، ترکیبی از هزینه یابی هدف و مهندسی ارزش است. اهداف هزینه یابی هدف: برای به دست آوردن حاشیه سود در قیمت فروش هدف مورد انتظار، هزینه ای را که محصول شما باید با آن تولید شود، شناسایی کنید. هزینه مورد نظر را تا سطح اجزای آن کاهش دهید و از تامین کنندگان خود بخواهید راه هایی را برای تحویل قطعاتی که به شما می فروشند با قیمت های هدف تعیین شده و در عین حال بازدهی کافی را به شما تحویل دهند. مهندسی ارزش: اتصال به عملکرد: تلاش سازمان یافته و رویکرد تیمی برای تجزیه و تحلیل کارکردهای کالاها و خدمات که در مرحله طراحی است و راه هایی برای دستیابی به آن کارکردها به گونه ای پیدا می کند که به شرکت امکان می دهد هزینه های هدف خود را برآورده کند. نتیجه: ارزش افزوده برای شرکت شما (هزینه های توسعه آنلاین با ارزش افزوده برای شما شرکت؛ هزینه‌های توسعه آنلاین با قیمت‌های فروش) و ارزش افزوده برای مشتری شما (محصولات با کیفیت بالاتر که انتظارات مشتری را برآورده می‌کنند، احتمالاً حتی فراتر از آن).


What would happen if everyone in your company followed a disciplined approach to cost reduction? Go ahead — imagine it. What would it look like? How can it be done?The answer — smart cost management.Effective cost management must start at the design stage. As much as 90-95% of a product’s costs are added in the design process. That is why effective cost management programs focus on design and manufacturing. The primary cost management method to control cost during design is a combination of target costing and value engineering.Target Costing Objectives:Identify the cost at which your product must be manufactured at if it is to earn its profit margin at its expected target selling price.Break the target cost down to its component level and have your suppliers find ways to deliver the components they sell you at the set target prices while still making adequate returns.Value Engineering:The connection to function: An organized effort and team based approach to analyze the functions of goods and services that the design stage, and find ways to achieve those functions in a manner that allows the firm to meet its target costs.The result: Added value for your company (development costs on-line with added value for your company; development costs on-line with selling prices) and added value for your customer (higher quality products that meet, possibly even exceed, customer expectations.)

دانلود کتاب «هزینه‌یابی هدف و مهندسی ارزش (استراتژی‌ها در مجموعه مدیریت هزینه‌های مقابله‌ای)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید