دانلود کتاب The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity.. (به فارسی: مدیریت استراتژیک جدید برند: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند..) نوشته شده توسط «Jean-Noel Kapferer»
اطلاعات کتاب مدیریت استراتژیک جدید برند: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند..
موضوع اصلی: مدیریت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Jean-Noel Kapferer
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 577
حجم کتاب: 4 مگابایت
کد کتاب: 9780749450854 , 0749450851
توضیحات کتاب مدیریت استراتژیک جدید برند: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند..
Книга مدیریت استراتژیک جدید برند: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند… مدیریت استراتژیک جدید برند: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند بلند مدت اندازه: 2,8 Mb ISBN: 0749450851 نام: انگلیسی0 (گل: 0) امتیاز: پذیرفته شده بین المللی توسط مدارس بازرگانی، برنامه های MBA و متخصصان بازاریابی، مدیریت برند استراتژیک جدید منبع انتخابی برای استراتژیست های ارشد و متخصصان موقعیت یابی است. دانشجویان کارشناسی ارشد در طول سال ها نه تنها به عنوان یکی از آثار پیشرو در استراتژی برند شهرت پیدا کرده است، بلکه مترادف با موضوع خود شده است. نسخه جدید بر اساس این شهرت چشمگیر است و کتاب را در خط مقدم تفکر برند استراتژیک نگه می دارد. ژان نوئل کاپفرر، نویسنده، با آشکارسازی و توضیح آخرین تکنیکهای مورد استفاده توسط شرکتها در سراسر جهان، تمام مسائل مهمی را که امروزه استراتژیستهای برند با آن مواجه هستند، پوشش میدهد. این کتاب با هر دو جذابیت و بینش هوشمند، تفکر جدیدی را در مورد مجموعهای از موضوعات از جمله: معماری برند و استراتژیهای تنوع را نشان میدهد. رویکردهای سازگاری با بازار؛ و موقعیت در برچسب خصوصی و محیط برند فروشگاه.
دانلود کتاب «مدیریت استراتژیک جدید برند: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند..»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.