کتاب الکترونیکی

مدیریت استراتژیک جدید برند: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند..

The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity..

دانلود کتاب The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity.. (به فارسی: مدیریت استراتژیک جدید برند: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند..) نوشته شده توسط «Jean-Noel Kapferer»


اطلاعات کتاب مدیریت استراتژیک جدید برند: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند..

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Jean-Noel Kapferer

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 577

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9780749450854 , 0749450851

توضیحات کتاب مدیریت استراتژیک جدید برند: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند..

Книга مدیریت استراتژیک جدید برند: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند… مدیریت استراتژیک جدید برند: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند بلند مدت اندازه: 2,8 Mb ISBN: 0749450851 نام: انگلیسی0 (گل: 0) امتیاز: پذیرفته شده بین المللی توسط مدارس بازرگانی، برنامه های MBA و متخصصان بازاریابی، مدیریت برند استراتژیک جدید منبع انتخابی برای استراتژیست های ارشد و متخصصان موقعیت یابی است. دانشجویان کارشناسی ارشد در طول سال ها نه تنها به عنوان یکی از آثار پیشرو در استراتژی برند شهرت پیدا کرده است، بلکه مترادف با موضوع خود شده است. نسخه جدید بر اساس این شهرت چشمگیر است و کتاب را در خط مقدم تفکر برند استراتژیک نگه می دارد. ژان نوئل کاپفرر، نویسنده، با آشکارسازی و توضیح آخرین تکنیک‌های مورد استفاده توسط شرکت‌ها در سراسر جهان، تمام مسائل مهمی را که امروزه استراتژیست‌های برند با آن مواجه هستند، پوشش می‌دهد. این کتاب با هر دو جذابیت و بینش هوشمند، تفکر جدیدی را در مورد مجموعه‌ای از موضوعات از جمله: معماری برند و استراتژی‌های تنوع را نشان می‌دهد. رویکردهای سازگاری با بازار؛ و موقعیت در برچسب خصوصی و محیط برند فروشگاه.


Книга The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity… The New Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long TermКниги Менеджмент Автор: Jean-Noel Kapferer Год издания: 2008 Формат: pdf Издат.:Kogan Page Страниц: 560 Размер: 2,8 Mb ISBN: 0749450851 Язык: Английский0 (голосов: 0) Оценка:Adopted international by business schools, MBA programs, and marketing practitioners, The New Strategic Brand Management is the reference source of choice for senior strategists, positioning professionals and postgraduate students. Over the years it has not only established a reputation as one of the leading works on brand strategy but has become synonymous with the topic itself. The new edition builds on this impressive reputation and keeps the book at the forefront of strategic brand thinking. Revealing and explaining the latest techniques used by companies worldwide, author Jean-Noel Kapferer covers all the leading issues faced by brand strategists today. With both gravitas and intelligent insight, the book reveals new thinking on an array of topics including: brand architecture and diversity strategies; market adaptation approaches; and positioning in the private label and store brand environment.

دانلود کتاب «مدیریت استراتژیک جدید برند: ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند..»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.