دانلود کتاب The Customer Management Scorecard: Managing CRM for Profit (به فارسی: کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود) نوشته شده توسط «Bryan Foss – Merlin Stone – Neil Woodcock»
اطلاعات کتاب کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود
موضوع اصلی: مدیریت: مدیریت پروژه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Bryan Foss – Merlin Stone – Neil Woodcock
زبان: English
فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 428
حجم کتاب: 7 مگابایت
کد کتاب: 0749438959 , 9780749438951 , 9781417593873
توضیحات کتاب کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود
کتاب او به شرکتها نشان میدهد که چگونه به درستی مشخص کنند که در مدیریت مشتریان خود چقدر خوب هستند و برای بهبود مدیریت مشتری خود باید چه کاری انجام دهند. این کتاب از نظریه های مخفیانه CRM اجتناب می کند. توصیههای آن مبتنی بر عملکرد خوب کلاسیک در بازاریابی مستقیم و پایگاهداده است که پیشینه قوی نویسندگان را در این زمینهها نشان میدهد.
دانلود کتاب «کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.