کتاب الکترونیکی

کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود

The Customer Management Scorecard: Managing CRM for Profit

دانلود کتاب The Customer Management Scorecard: Managing CRM for Profit (به فارسی: کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود) نوشته شده توسط «Bryan Foss – Merlin Stone – Neil Woodcock»


اطلاعات کتاب کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود

موضوع اصلی: مدیریت: مدیریت پروژه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Bryan Foss – Merlin Stone – Neil Woodcock

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 428

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 0749438959 , 9780749438951 , 9781417593873

توضیحات کتاب کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود

کتاب او به شرکت‌ها نشان می‌دهد که چگونه به درستی مشخص کنند که در مدیریت مشتریان خود چقدر خوب هستند و برای بهبود مدیریت مشتری خود باید چه کاری انجام دهند. این کتاب از نظریه های مخفیانه CRM اجتناب می کند. توصیه‌های آن مبتنی بر عملکرد خوب کلاسیک در بازاریابی مستقیم و پایگاه‌داده است که پیشینه قوی نویسندگان را در این زمینه‌ها نشان می‌دهد.


his book shows companies how to establish accurately how good they are at managing their customers and what they need to do to improve their customer management. The book avoids arcane theories of CRM. Its recommendations are based on classic good practice in direct and database marketing, demonstrating the authors’ strong background in these areas.

دانلود کتاب «کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.