کتاب الکترونیکی

مدیریت برند: تحقیق، تئوری و عمل

Brand Management: Research, theory and practice

دانلود کتاب Brand Management: Research, theory and practice (به فارسی: مدیریت برند: تحقیق، تئوری و عمل) نوشته شده توسط «Tilde Heding – Charlotte F. Knudtzen – Mogens Bjerre»


اطلاعات کتاب مدیریت برند: تحقیق، تئوری و عمل

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Tilde Heding – Charlotte F. Knudtzen – Mogens Bjerre

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 286

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 041544327X , 9780415443272 , 0415443261 , 9780415443265

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدیریت برند: تحقیق، تئوری و عمل

برای بیش از دو دهه، این بحث مطرح شده است که برند یک ارزش آفرین مهم است و بنابراین باید در اولویت مدیریت قرار گیرد. با این حال، تعریف اینکه برند چیست همچنان مبهم است.
این کتاب درسی جامع، تحلیلی جامع از رویکردهای علمی و پارادایمیک به ماهیت برند را که طی بیست سال گذشته توسعه داده است، به خواننده ارائه می‌دهد. با اتخاذ یک رویکرد چند رشته ای و ارائه یک تجزیه و تحلیل جامع از ادبیات تحقیقات برند، درک کاملی از مفاهیم مدیریتی این رویکردهای مختلف برای مدیریت برند ارائه می دهد.
مدیریت برند: تحقیق، تئوری و عمل، شکاف موجود در بازار را پر می کند و درک درستی از تفاوت ماهیت برند و ایده مصرف کننده در این رویکردها ارائه می دهد و بینش عمیقی را در مورد سؤال آغازین تقریباً هر دوره مدیریت برند ارائه می دهد. : “برند چیست؟”


For over two decades, it has been argued that the brand is an important value creator and should therefore be a top management priority. However, the definition of what a brand is remains elusive.
This comprehensive textbook presents the reader with an exhaustive analysis of the scientific and paradigmatic approaches to the nature of brand as it has developed over the last twenty years. Taking a multi-disciplinary approach and offering an exhaustive analysis of brand research literature, it delivers a thorough understanding of the managerial implications of these different approaches to the management of the brand.
Brand Mangement: Research, Theory and Practice fills a gap in the market, providing an understanding of how the nature of brand and the idea of the consumer differ in these approaches and offers in-depth insight into the opening question of almost every brand management course: “What is a brand?”

دانلود کتاب «مدیریت برند: تحقیق، تئوری و عمل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.