کتاب الکترونیکی

MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها

Introduction to Genetic Analysis  & Solutions MegaManual

دانلود کتاب Introduction to Genetic Analysis & Solutions MegaManual (به فارسی: MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها) نوشته شده توسط «Anthony J.F. Griffiths»


اطلاعات کتاب MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها

موضوع اصلی: ژنتیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: W. H. Freeman

نویسنده: Anthony J.F. Griffiths

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 712

حجم کتاب: 48 مگابایت

کد کتاب: 0716762013

نوبت چاپ: Eighth Edition

توضیحات کتاب MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها

یک منبع دانشجویی منحصر به فرد که یک کتابچه راهنمای راه حل ها را با آموزش های تعاملی کاوش ژنتیک پل یانگ ترکیب می کند.


A unique student resource combining a solutions manual with Paul Young’s interactive Exploring Genetics tutorials.

دانلود کتاب «MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.