کتاب الکترونیکی

MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها

Introduction to Genetic Analysis  & Solutions MegaManual

دانلود کتاب Introduction to Genetic Analysis & Solutions MegaManual (به فارسی: MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها) نوشته شده توسط «Anthony J.F. Griffiths»


اطلاعات کتاب MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها

موضوع اصلی: ژنتیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: W. H. Freeman

نویسنده: Anthony J.F. Griffiths

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 712

حجم کتاب: 48 مگابایت

کد کتاب: 0716762013

نوبت چاپ: Eighth Edition

توضیحات کتاب MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها

یک منبع دانشجویی منحصر به فرد که یک کتابچه راهنمای راه حل ها را با آموزش های تعاملی کاوش ژنتیک پل یانگ ترکیب می کند.


A unique student resource combining a solutions manual with Paul Young’s interactive Exploring Genetics tutorials.

دانلود کتاب «MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.