دانلود کتاب Introduction to Genetic Analysis & Solutions MegaManual (به فارسی: MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها) نوشته شده توسط «Anthony J.F. Griffiths»
اطلاعات کتاب MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها
موضوع اصلی: ژنتیک
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: W. H. Freeman
نویسنده: Anthony J.F. Griffiths
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 712
حجم کتاب: 48 مگابایت
کد کتاب: 0716762013
نوبت چاپ: Eighth Edition
توضیحات کتاب MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها
یک منبع دانشجویی منحصر به فرد که یک کتابچه راهنمای راه حل ها را با آموزش های تعاملی کاوش ژنتیک پل یانگ ترکیب می کند.
دانلود کتاب «MegaManual مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل ژنتیک و راه حل ها»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.