برنامه نويسي

توسعه بازی SFML

SFML Game Development

دانلود کتاب SFML Game Development (به فارسی: توسعه بازی SFML) نوشته شده توسط «Jan Haller – Henrik Vogelius Hansson – Artur Moreira»


اطلاعات کتاب توسعه بازی SFML

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Jan Haller – Henrik Vogelius Hansson – Artur Moreira

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 296

حجم فایل: 3.73 مگابایت

کد کتاب: 1849696845 , 9781849696845

توضیحات کتاب توسعه بازی SFML

با نحوه استفاده از SFML 2.0 برای توسعه بازی پر ویژگی خود آشنا شوید

نمای کلی

  • یک بازی کامل را در سراسر کتاب توسعه دهید
  • با نحوه استفاده از سبک های C++ مدرن برای ایجاد یک بازی کاملاً بهینه و پشتیبانی از تمامی سیستم عامل های اصلی آشنا شوید
  • بازی خود را برای اکشن های چند نفره فوق العاده به طور کامل شبکه کنید
  • مرحله- راهنمای گام به گام توسعه بازی خود با استفاده از C++ و SFML

در جزئیات

توسعه بازی ترکیبی از بسیاری از جنبه های مختلف مانند منطق بازی، گرافیک، صدا، ورودی کاربر، فیزیک و موارد دیگر. SFML یک کتابخانه C++ منبع باز است که برای دسترسی بیشتر به توسعه بازی طراحی شده است و اجزای چندرسانه ای را از طریق یک رابط ساده و در عین حال قدرتمند در معرض دید کاربر قرار می دهد.

اگر یک برنامه نویس ++C هستید و مجموعه ای از ایده ها در ذهن دارید. و در جستجوی یک پلتفرم برای پیاده سازی، جستجوی شما در اینجا به پایان می رسد.

شروع بازی با چیزی بیشتر از یک صفحه خالی، SFML Game Development تمام راهنمایی هایی را که برای ایجاد اولین بازی دو بعدی کاملاً برجسته خود با استفاده از SFML نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. 2.0. در پایان، شما اصول اولیه توسعه بازی، از جمله موضوعات پیشرفته مانند نحوه شبکه کردن بازی خود، نحوه استفاده از سیستم های ذرات و موارد دیگر را یاد خواهید گرفت.

توسعه بازی SFML با یک نمای کلی شروع می شود. ویندوز، گرافیک و ورودی های کاربر. پس از این مقدمه کوتاه، با ساختن دنیایی از اشیاء مختلف بازی و پیاده‌سازی ویژگی‌های گیم‌پلی بیشتر و بیشتر، با SFML آشنا می‌شوید. در نهایت، جلوه های بصری پیشرفته، جلوه های صوتی و برنامه نویسی شبکه را مانند یک حرفه ای قدیمی مدیریت خواهید کرد. مفاهیم جدید مورد بحث قرار می گیرند، در حالی که کد به طور پیوسته توسعه می یابد.

توسعه بازی SFML شما را با انیمیشن ها، جلوه های ذرات و سایه زن ها شروع می کند. علاوه بر این جنبه‌های اساسی بازی، ما برنامه‌نویسی شبکه را نیز پوشش می‌دهیم تا جایی که بتوانید از بازی در حال اجرا از دو ماشین مختلف پشتیبانی کنید. مهم‌ترین بخش، اجرای گیم‌پلی با دشمنان و موشک‌ها، هسته اصلی بازی ما را با اسکرول بالا شلیک می‌کند!

شما هر آنچه را که در توسعه بازی SFML نیاز دارید، خواهید آموخت. به منظور شروع با توسعه بازی و نزدیک تر شدن به ساخت بازی خود.

آنچه از این کتاب خواهید آموخت

  • با اصول اولیه SFML و یک هواپیما را روی صفحه نمایش دهید.
  • یک دنیای بازی برای بازی با استفاده از موجودیت ها ایجاد کنید و ورودی های بازیکن را مدیریت کنید
  • با منوهای پشتیبانی، تنظیمات و موارد دیگر، بازی خود را غنی تر کنید. حالات
  • پیاده سازی پایه یک کتابخانه رابط کاربری گرافیکی
  • جهان را با دشمنان پر کنید و به آنها اجازه تعامل دهید
  • منابعی مانند بافت ها را از هارد دیسک بارگیری کنید و در مورد منابع اطلاعات کسب کنید مدیریت
  • شی بازی را متحرک کنید، یک سیستم ذرات بسازید و به پشت صحنه رندر نگاه کنید
  • برای ایجاد یک تجربه بازی همهجانبه، موسیقی و جلوه های صوتی را به بازی خود اضافه کنید
  • اجرای چند نفره از طریق شبکه برای افراط در گیم پلی از طریق اینترنت

رویکرد

SFML توسعه بازی سریع و گام به گام است. -راهنمای مرحله، تمام دانش و ابزار مورد نیاز برای ایجاد اولین بازی خود را با استفاده از SFML 2.0 در اختیار شما قرار می دهد


Learn how to use SFML 2.0 to develop your own feature-packed game

Overview

  • Develop a complete game throughout the book
  • Learn how to use modern C++ styles to create a fully optimized game and support for all major operating systems
  • Fully network your game for awesome multiplayer action
  • Step-by-step guide to developing your game using C++ and SFML

In Detail

Game development comprises the combination of many different aspects such as game logics, graphics, audio, user input, physics and much more. SFML is an Open Source C++ library designed to make game development more accessible, exposing multimedia components to the user through a simple, yet powerful interface.

If you are a C++ programmer with a stack of ideas in your head and seeking a platform for implementation, your search ends here.

Starting with nothing more than a blank screen, SFML Game Development will provide you with all the guidance you need to create your first fully featured 2D game using SFML 2.0. By the end, you’ll have learned the basic principles of game development, including advanced topics such as how to network your game, how to utilize particle systems and much more.

SFML Game Development starts with an overview of windows, graphics, and user inputs. After this brief introduction, you will start to get to grips with SFML by building up a world of different game objects, and implementing more and more gameplay features. Eventually, you’ll be handling advanced visual effects, audio effects and network programming like an old pro. New concepts are discussed, while the code steadily develops.

SFML Game Development will get you started with animations, particle effects and shaders. As well as these fundamental game aspects, we’re also covering network programming to the extent where you’ll be able to support the game running from two different machines. The most important part, the gameplay implementation with enemies and missiles, will make up the core of our top-scrolling airplane shoot’ em-up game!.

You will learn everything you need in SFML Game Development in order to start with game development and come closer to creating your own game.

What you will learn from this book

  • Learn the basics of SFML and render an airplane to the screen.
  • Create a game world to play in using entities and handle input from the player
  • Make your game richer with support menus, settings, and other states
  • Implement the foundation for a GUI library
  • Populate the world with enemies and let them interact
  • Load resources like textures from the hard drive and learn about resource management
  • Animate the game object, build a particle system and look behind the scenes of rendering
  • Add music and sound effects to your game to create an immersive gaming experience
  • Implement multiplayer over a network to indulge in gameplay over the Internet

Approach

SFML Game Development is a fast-paced, step-by-step guide, providing you with all the knowledge and tools you need to create your first game using SFML 2.0

دانلود کتاب «توسعه بازی SFML»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید