کتاب الکترونیکی

احساسات در گروه ها، سازمان ها و فرهنگ ها (تحقیق در مورد احساسات در سازمان ها)

Emotions in Groups, Organizations and Cultures (Research on Emotion in Organizations)

دانلود کتاب Emotions in Groups, Organizations and Cultures (Research on Emotion in Organizations) (به فارسی: احساسات در گروه ها، سازمان ها و فرهنگ ها (تحقیق در مورد احساسات در سازمان ها)) نوشته شده توسط «Charmine E. J. Harte – Wilfred J. Zerbe – Neal M. Ashkanasy – Neal M. Ashkanasy»


اطلاعات کتاب احساسات در گروه ها، سازمان ها و فرهنگ ها (تحقیق در مورد احساسات در سازمان ها)

موضوع اصلی: تقارن و گروه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Emerald Group Publishing Limited

نویسنده: Charmine E. J. Harte – Wilfred J. Zerbe – Neal M. Ashkanasy – Neal M. Ashkanasy

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 338

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9781848556546 , 1848556543

توضیحات کتاب احساسات در گروه ها، سازمان ها و فرهنگ ها (تحقیق در مورد احساسات در سازمان ها)

مطالعه احساسات در سازمان‌ها بینش‌های جدید و هیجان‌انگیزی را در مورد اینکه چرا کارکنان در گروه‌ها، سازمان‌ها و در زمینه‌های فرهنگی مختلف رفتار می‌کنند، باز می‌کند. در این پنجمین جلد از «تحقیق درباره عاطفه در سازمان‌ها» مجموعه‌ای از جدیدترین آثار ارتقای دانش و عملکرد در این حوزه‌ها به نمایش گذاشته شده است. مطالعه‌ها برای همه افرادی که به دنبال درک بهتر شایستگی‌های اجتماعی و عاطفی هستند که به پیشرفت کارکنان در محیط کار کمک می‌کنند، انواع استراتژی‌های خودمدیریتی عاطفی که کارکنان در مدیریت کار هیجانی استفاده می‌کنند و اینکه چگونه زمینه کار بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد، تأثیر عاطفی را جلب می‌کند. نمایش در محل کار در مورد ارزیابی عملکرد و تعهد سازمانی ادراک شده، نقش تأثیر ناخودآگاه بر نگرش ها و رفتارها در محل کار، چگونگی تأثیر روابط بین فردی بین همکاران بر سرزندگی و عملکرد شغلی، مسائل بین ملی و بین فرهنگی، و چگونگی ایجاد محیط های کاری مثبت


The study of emotions in organizations is unlocking new and exciting insights into why employees behave as they do in groups, organizations and in different cultural contexts. In this 5th volume of “Research on Emotion in Organizations”, a collection of the latest work advancing knowledge and practice in these areas is showcased. The readings will appeal to all seeking a better understanding of the social and emotional competencies that help employees thrive in the workplace, the types of emotional self-management strategies employees use in managing emotion work and how the work context affects these, the impact of emotional displays in the workplace on performance appraisal and perceived organizational commitment, the role of unconscious affect on attitudes and behaviors at work, how interpersonal relationships between co-workers affect vitality and job performance, cross-national and cross-cultural issues, and how to build positive work environments.

دانلود کتاب «احساسات در گروه ها، سازمان ها و فرهنگ ها (تحقیق در مورد احساسات در سازمان ها)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.