مدیریت

تجارت بین المللی و شرکت های اقتصاد نوظهور: جلد دوم: دیدگاه های اروپایی و آفریقایی

International Business and Emerging Economy Firms: Volume II: European and African Perspectives

دانلود کتاب International Business and Emerging Economy Firms: Volume II: European and African Perspectives (به فارسی: تجارت بین المللی و شرکت های اقتصاد نوظهور: جلد دوم: دیدگاه های اروپایی و آفریقایی) نوشته شده توسط «Jorma A. Larimo – Marin A. Marinov – Svetla T. Marinova – Tiina Leposky»


اطلاعات کتاب تجارت بین المللی و شرکت های اقتصاد نوظهور: جلد دوم: دیدگاه های اروپایی و آفریقایی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing;Palgrave Macmillan

نویسنده: Jorma A. Larimo – Marin A. Marinov – Svetla T. Marinova – Tiina Leposky

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 321

حجم فایل: 3.57 مگابایت

کد کتاب: 3030272850 , 9783030272852

نوبت چاپ: 1st ed. 2020

توضیحات کتاب تجارت بین المللی و شرکت های اقتصاد نوظهور: جلد دوم: دیدگاه های اروپایی و آفریقایی

چگونه شرکت های اقتصادهای نوظهور برای بین المللی شدن کسب و کار خود تلاش می کنند؟ این مجموعه جامع دو جلدی با نگاهی دقیق‌تر به مسائل ناشناخته، از جمله مدل‌های کسب‌وکار پایین هرم (BoP)، ایجاد ارزش و خلق مشترک، تعهد کارکنان و مفهوم «جهانی متولد شده» به این سؤال می‌پردازد. جلد دوم بین المللی سازی را از دیدگاه شرکت های اروپایی و آفریقایی بررسی می کند. مجموعه ای از مسائل مبرم در اروپا از جمله رویه های تجاری مسئولانه بین شرکت های کوچک و متوسط ​​از کشورهای توسعه یافته و نوظهور و تأثیر فاصله روانی را پوشش می دهد، در حالی که پوشش شرکت های آفریقایی توجه کشورهای تحت تحقیق مانند تانزانیا، زامبیا و نیجریه را مورد توجه قرار می دهد. این جلد دوم با ارائه بررسی بیشتر بازارهای نوظهور و فرآیندهای بین المللی سازی، راهنمای جامعی را برای همه محققان تجارت بین المللی ارائه می دهد.


How do firms from emerging economies strive for the internationalization of their business? This comprehensive two-volume collection tackles this question by taking a closer look at underexplored issues, including bottom of the pyramid (BoP) business models, value creation and co-creation, employee commitment and the ‘born global’ concept. Volume II examines internationalization from the perspective of European and African firms. It covers an array of pressing issues within Europe including responsible business practices between SMEs from developed and emerging countries, and the impact of psychic distance, while coverage of African firms places a spotlight on under-researched countries such as Tanzania, Zambia and Nigeria. Providing further examination of emerging markets and internationalization processes, this second volume offers a comprehensive guide for all researchers of international business.

دانلود کتاب «تجارت بین المللی و شرکت های اقتصاد نوظهور: جلد دوم: دیدگاه های اروپایی و آفریقایی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید