کتاب الکترونیکی

صورتی فکر نکنید: چه چیزی زنان را واقعاً وادار به خرید می کند: و چگونه سهم خود را از این بازار مهم افزایش دهید

Don't Think Pink: What Really Makes Women Buy: and How to Increase Your Share of This Crucial Market

دانلود کتاب Don’t Think Pink: What Really Makes Women Buy: and How to Increase Your Share of This Crucial Market (به فارسی: صورتی فکر نکنید: چه چیزی زنان را واقعاً وادار به خرید می کند: و چگونه سهم خود را از این بازار مهم افزایش دهید) نوشته شده توسط «Lisa Johnson – Andrea Learned»


اطلاعات کتاب صورتی فکر نکنید: چه چیزی زنان را واقعاً وادار به خرید می کند: و چگونه سهم خود را از این بازار مهم افزایش دهید

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Lisa Johnson – Andrea Learned

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 224

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9780814408155 , 081440815X

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب صورتی فکر نکنید: چه چیزی زنان را واقعاً وادار به خرید می کند: و چگونه سهم خود را از این بازار مهم افزایش دهید

خریدهای زنان در حال حاضر بالغ بر تریلیون ها دلار در سال است که 85 درصد از کل هزینه های مصرف کننده را تشکیل می دهد. بنابراین، دستیابی به زنان باید اولویت شماره یک بیشتر کسب‌وکارها در نظر گرفته شود. صورتی فکر نکنید به بازاریابان کمک می‌کند تا برندهای خود را از چشم یک زن ببینند و اسرار توسعه محصولات، خدمات و استراتژی‌های بازاریابی را که واقعاً در بین خریداران زن طنین‌انداز می‌شود، باز کند. بر اساس تحقیقات پرزحمت در مورد تجارب و ادراکات زنان، صورتی فکر نکنید نشان می‌دهد: * تاریخ نسل، فرهنگ، مراحل زندگی و واقعیت‌های روزانه چگونه بر ذهن خرید زن تأثیر می‌گذارد. * چگونه گوش دادن به زنان زودتر و بیشتر منجر به استراتژی های قدرتمندتری می شود * نحوه استفاده از اینترنت و سایر فناوری ها – هم در تحقیقات بازار و هم در طول فرآیند خرید – برای به دست آوردن درک بیشتر از مصرف کنندگان زن * چگونه می توان سهم بیشتری از قدرت خرید فوق‌العاده زنان * در خرید زنان شکی نیست. Don’t Think Pink توضیح می دهد که چه چیزی باعث تصمیم گیری آنها برای خرید می شود و چگونه کسب و کارها می توانند از این بازار عظیم (و همیشه سبز) سرمایه گذاری کنند.


Purchases by women now total trillions of dollars annually, accounting for 85% of all consumer expenditures. So, reaching women should be considered the number one priority for most businesses.Don’t Think Pink will help marketers see their brands through a woman’s eyes, unlocking the secrets to developing products, services, and marketing strategies that truly resonate with female buyers.Based on painstaking research into women’s experiences and perceptions, Don’t Think Pink reveals:* How generational history, culture, life stages, and daily realities influence a woman’s buying mind * How the manner in which women buy is more critical than what’s being sold * How listening to women earlier and more often leads to more powerful strategies * How to use the Internet and other technology – both in market research and during the buying process – to gain a greater understanding of female consumers * How to gain a bigger share of the awesome purchasing power of women * There’s no question that women buy. Don’t Think Pink explains what drives their buying decisions, and how businesses can capitalize on this enormous (and evergreen) market.

دانلود کتاب «صورتی فکر نکنید: چه چیزی زنان را واقعاً وادار به خرید می کند: و چگونه سهم خود را از این بازار مهم افزایش دهید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.