کتاب الکترونیکی

مدیریت ارتباط با مشتری

Customer Relationship Management

دانلود کتاب Customer Relationship Management (به فارسی: مدیریت ارتباط با مشتری) نوشته شده توسط «Kristin L. Anderson – Carol J. Kerr»


اطلاعات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Kristin L. Anderson – Carol J. Kerr

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 177

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780071379540 , 0071379541

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری

این مجموعه خواننده پسند برای همه سطوح مدیران باید خوانده شود
همه مدیران، خواه در موقعیت‌های خود کاملاً جدید باشند و یا در سلسله مراتب شرکت به خوبی تثبیت شده باشند، می‌توانند هرازگاهی از کمی اصلاح استفاده کنند. مجموعه کتاب‌های کیفی مبتنی بر مهارت مملو از ایده‌ها و استراتژی‌هایی است که به مدیران کمک می‌کند تا برای شرکت‌های خود توانمندتر، کارآمدتر، مؤثرتر و ارزشمندتر شوند.
از آنجایی که وفاداری مشتری به طور فزاینده ای به گذشته تبدیل می شود، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به یکی از داغ ترین موضوعات امروزی تبدیل شده است. مدیریت ارتباط با مشتری راه‌حل‌های کاربردی آسانی را برای مشکلات رایج CRM ارائه می‌کند، از جمله چگونگی به حداکثر رساندن تأثیر فناوری CRM، تکنیک‌های ذخیره‌سازی داده‌ها مؤثرتر، و نحوه ایجاد و مدیریت روابط کوتاه‌مدت و بلندمدت.


This reader-friendly series is must read for all levels of managers
All managers, whether brand-new to their positions or well established in the corporate hierarchy, can use a little brushing-up now and then. The skills-based Briefcase Books Series is filled with ideas and strategies to help managers become more capable, efficient, effective, and valuable to their corporations.
As customer loyalty increasingly becomes a thing of the past, customer relationship management (CRM) has become one of today’s hottest topics. Customer Relationship Management supplies easy-to-apply solutions to common CRM problems, including how to maximize impact from CRM technology, which data warehousing techniques are most effective, and how to create and manage both short- and long-term relationships.

دانلود کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.