تجارت

مدیریت فناوری بازار گرا: نوآوری برای سود در زمان کارآفرینی

Market-Oriented Technology Management: Innovating for Profit in Entrepreneurial Times

دانلود کتاب Market-Oriented Technology Management: Innovating for Profit in Entrepreneurial Times (به فارسی: مدیریت فناوری بازار گرا: نوآوری برای سود در زمان کارآفرینی) نوشته شده توسط «Prof. Fred Y. Phillips (auth.)»


اطلاعات کتاب مدیریت فناوری بازار گرا: نوآوری برای سود در زمان کارآفرینی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Prof. Fred Y. Phillips (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 418 / 421

حجم فایل: 11.56 مگابایت

کد کتاب: 3662085003 , 9783662085004

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدیریت فناوری بازار گرا: نوآوری برای سود در زمان کارآفرینی

مدیریت فناوری بازارمحور اصول چرخه های فناوری، کسب فناوری، مدیریت فناوری اصلی و خط مشی فناوری را توسعه می دهد. این اصول مدیران را قادر می‌سازد تا فناوری‌ها را بیابند، به دست آورند و توسعه دهند، به آن‌ها ارزش بیافزایند، و در محیطی با چرخه‌های عمر کوتاه و کاهش سریع قیمت‌ها، نمونه‌ای از صنایع الکترونیک، نیمه‌رسانا و دیگر صنایع فوق‌رقابتی جهانی، سود ببرند. مثال‌هایی از شرکت‌های فناوری پیشرفته، کاربرد این اصول را در زمینه مسائل فعلی صنعت نشان می‌دهد.
این کتاب در دوره‌هایی برای دانشجویان MBA در مرکز رشد فناوری آستین (تگزاس) و برای مدیران و مدیران در جنگل سیلیکون اورگان آزمایش شده است.
هر درج یک فناوری یا محصول جدید باید فروخته شود، خواه این درج صرفاً درون سازمانی باشد یا یک شرکت فروشنده در حال فروش به یک شرکت خریدار باشد. تاکید کتاب بر بازاریابی یک ویژگی متمایز است.


Market-Oriented Technology Management develops fundamentals of technology cycles, technology acquisition, core technology management, and technology policy. These principles enable managers to find, acquire and develop technologies, add value to them, and make a profit in the environment of short life cycles and rapid price reductions typical of the electronics, semiconductor, and other globally hypercompetitive industries. Examples from high technology companies illustrate the application of these principles in the context of current industry issues.
The book has been tested in courses for MBA students at the Austin (Texas) Technology Incubator and for managers and executives in Oregon’s Silicon Forest.
Every insertion of a new technology or product must be sold, whether the insertion is purely intraorganizational or whether a vendor company is selling to a buyer company. The book’s emphasis on marketing is a distinctive feature.

دانلود کتاب «مدیریت فناوری بازار گرا: نوآوری برای سود در زمان کارآفرینی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید