کتاب الکترونیکی

برند هالیوود: فروش سرگرمی در عصر جهانی رسانه

Brand Hollywood: Selling Entertainment in a Global Media Age

دانلود کتاب Brand Hollywood: Selling Entertainment in a Global Media Age (به فارسی: برند هالیوود: فروش سرگرمی در عصر جهانی رسانه) نوشته شده توسط «Paul Grainge»


اطلاعات کتاب برند هالیوود: فروش سرگرمی در عصر جهانی رسانه

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Paul Grainge

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 225

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780415354042 , 0415354048 , 9780203000526

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب برند هالیوود: فروش سرگرمی در عصر جهانی رسانه

از رشد تجارت و عرضه محصول تا ظهور فرنچایز فیلم، نام تجاری به محوریت اقتصاد پرفروش مدرن تبدیل شده است. برند هالیوود در یک تجزیه و تحلیل گسترده با تمرکز بر شرکت هایی مانند دیزنی، دالبی، پارامونت، نیو لاین و به ویژه برادران وارنر، اولین بررسی پایدار از اراده به برند را در تجارت سینمای معاصر پل گرینج با تشریح تغییرات در محیط بازاریابی و رسانه در طول دهه های 1990 و 2000، به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه منطق برندسازی انواع خاصی از رویکردها را به وضعیت و فروش فیلم سوق داده است. تجزیه و تحلیل عملکرد برندسازی، شاعرانگی آرم‌های شرکت‌ها، و سیاست‌های صنعتی پیرامون توسعه متون، ویژگی‌ها و فضاهای مارک‌دار – از جمله امتیازات از Looney Tunes تا Lord of the RingsV و هری پاتر به ماتریکس – گرینج رابطه برندسازی را با اصل نوظهور سرگرمی کلی در نظر می‌گیرد.

В 

مارک هالیوود با استفاده از روشی میان رشته ای برگرفته از مطالعات فیلم، مطالعات فرهنگی و مطالعات تبلیغاتی و رسانه ای، پیچیدگی های فروش سرگرمی را در جهان نشان می دهد. لحظه رسانه ای، ارائه یک دیدگاه تازه و جذاب در مورد اهمیت نام تجاری برای فیلم تجاری و فرهنگ صنعتی که از آن تولید می شود.


From the growth in merchandising and product placement to the rise of the movie franchise, branding has become central to the modern blockbuster economy. In a wide-ranging analysis focusing on companies such as Disney, Dolby, Paramount, New Line and, in particular, Warner Bros., Brand Hollywood provides the first sustained examination of the will-to-brand in the contemporary movie business. Outlining changes in the marketing and media environment during the 1990s and 2000s, Paul Grainge explores how the logic of branding has propelled specific kinds of approach to the status and selling of film. Analyzing the practice of branding, the poetics of corporate logos, and the industrial politics surrounding the development of branded texts, properties and spaces – including franchises ranging from Looney Tunes to Lord of the RingsВ and Harry Potter to The Matrix – Grainge considers the relation of branding to the emergent principle of ‘total entertainment’.

В 

Employing an interdisciplinary method drawn from film studies, cultural studies and advertising and media studies, Brand Hollywood demonstrates the complexities of selling entertainment in the global media moment, providing a fresh and engaging perspective on branding’s significance for commercial film and the industrial culture from which it is produced.

دانلود کتاب «برند هالیوود: فروش سرگرمی در عصر جهانی رسانه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.