کتاب الکترونیکی

مقدمه ای بر همجوشی محصور شدن اینرسی

An introduction to inertial confinement fusion

دانلود کتاب An introduction to inertial confinement fusion (به فارسی: مقدمه ای بر همجوشی محصور شدن اینرسی) نوشته شده توسط «Susanne Pfalzner»


اطلاعات کتاب مقدمه ای بر همجوشی محصور شدن اینرسی

موضوع اصلی: فیزیک پلاسما

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Taylor & Francis/CRC Press

نویسنده: Susanne Pfalzner

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 244

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0750307013 , 9780750307017 , 9781420011845

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مقدمه ای بر همجوشی محصور شدن اینرسی

تازه واردان به حوزه همجوشی محصورسازی اینرسی (ICF) اغلب در ایجاد تصویر روشنی از میدان کلی مشکل دارند. دلیل این امر به این دلیل است که، در حالی که کتاب‌های زیادی به موضوعات خاص در این زمینه اختصاص داده شده است، هیچ یک از این کتاب‌ها یک نمای کلی از این حوزه به عنوان یک کل ارائه نمی‌دهد. مقدمه ای بر همجوشی محصور اینرسی این شکاف را با مروری بر فرآیندهای دخیل در ICF در یک سطح قابل دسترس پر می کند. پس از یک مرور کلی، این کتاب فرآیندهای مربوط به فناوری درایور را برای سوزاندن فیزیک به ترتیب زمانی دنبال می‌کند. همانطور که هر موضوع ظاهر می شود، نویسنده مفاهیم فیزیکی و موانع را شرح می دهد. کتاب با نگاهی به چشم انداز آینده این رشته به پایان می رسد.


Newcomers to the field of inertial confinement fusion (ICF) often have difficulty establishing a clear picture of the overall field. The reason for this is because, while there are many books devoted to special topics within the field, there is none that provides an overview of the field as a whole. An Introduction to Inertial Confinement Fusion fills this gap with an overview of the processes involved in ICF presented at an accessible level. After a broad overview, the book follows the processes from the driver technology to burn physics in chronological order. As each topic appears, the author details the physical concepts and obstacles. The book concludes with a look to the future prospects of the field.

دانلود کتاب «مقدمه ای بر همجوشی محصور شدن اینرسی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.