کتاب الکترونیکی

برنده شدن با مشتری از جهنم: راهنمای بقا

Winning with the Customer from Hell: A Survival Guide

دانلود کتاب Winning with the Customer from Hell: A Survival Guide (به فارسی: برنده شدن با مشتری از جهنم: راهنمای بقا) نوشته شده توسط «Shaun Belding»


اطلاعات کتاب برنده شدن با مشتری از جهنم: راهنمای بقا

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Ecw Press

نویسنده: Shaun Belding

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 232

حجم کتاب: 18 مگابایت

کد کتاب: 9781550226300 , 1550226304

توضیحات کتاب برنده شدن با مشتری از جهنم: راهنمای بقا

راه‌حل‌های حکایتی واقع‌گرایانه، عملی و قانع‌کننده در اینجا برای مقابله با مشتریان متخاصم، سوءاستفاده‌گر و متکبر ارائه می‌شود. این کتاب ماهیت مهارت های مورد نیاز برای کمک به خرده فروشان را در برخورد با مشتریان مشکل دار و بهبود کارایی کارکنان نشان می دهد. یک رویکرد شش جانبه معروف به LESTER به تفصیل ارائه شده است که شامل گوش دادن به مشتریان، تکرار موضوع، همدردی با وضعیت عاطفی مشتری، تشکر از مشتری، ارزیابی نظر و پاسخ با یک راه حل برد-برد است. خرده‌فروشان با استراتژی‌های آزمایش‌شده برای تبدیل مشتریان کابوس‌آمیز به دوستان ارائه می‌کنند.


Realistic, practical, and compelling anecdotal solutions are offered here for countering belligerent, abusive, and condescending customers. This book captures the essence of the skills required for helping retailers deal with problem customers and improve employee efficiency. A six-pronged approach known as LESTER is detailed, which involves listening to customers, echoing the issue, sympathizing with the customer’s emotional state, thanking the customer, evaluating one’s opinion, and responding with a win-win solution. Retailers come away with tested strategies for turning nightmare customers into friends.

دانلود کتاب «برنده شدن با مشتری از جهنم: راهنمای بقا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.