کتاب الکترونیکی

ویسکی: فناوری، تولید و بازاریابی

Whisky: Technology, Production and Marketing

دانلود کتاب Whisky: Technology, Production and Marketing (به فارسی: ویسکی: فناوری، تولید و بازاریابی) نوشته شده توسط «Inge Russell – Charles Bamforth – Graham Stewart»


اطلاعات کتاب ویسکی: فناوری، تولید و بازاریابی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Academic Press

نویسنده: Inge Russell – Charles Bamforth – Graham Stewart

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 339

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780126692020 , 0126692025

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ویسکی: فناوری، تولید و بازاریابی

Whisky: فناوری، تولید و بازاریابی در اصطلاح فنی، علم و فناوری تولید ویسکی را همراه با اطلاعات کارشناسان صنعت در مورد بازاریابی موفق محصول توضیح می دهد. کارشناسان جهانی ویسکی اسکاتلندی بینش دقیقی در مورد تولید ویسکی از فرآوری مواد خام، تخمیر، تقطیر، بلوغ، اختلاط، تولید محصولات کمکی و آزمایش کیفیت، و همچنین اطلاعات مهمی در مورد روش مورد استفاده برای بسته بندی و بازاریابی ارائه می دهند. ویسکی در قرن بیست و یکم هیچ کتاب دیگری کل فرآیند ویسکی از مواد خام تا تحویل به بازار را به این شیوه جامع و با چنین سطح بالایی از جزئیات فنی پوشش نمی دهد. * فقط کارهای موجود برای پوشش کل فرآیند ویسکی از مواد خام تا تحویل به بازار به شیوه ای جامع * شامل فصلی در مورد بازاریابی و فروش ویسکی * پیشگفتار نوشته شده توسط آلن رادرفورد، رئیس سابق و مدیر عامل United Malt and Grain Distillers Ltd.


Whisky: Technology, Production and Marketing explains in technical terms, the science and technology of producing whisky, combined with information from industry experts on successfully marketing the product. World experts in Scotch whisky provide detailed insight into whisky production from the processing of raw materials, to the fermentation, distillation, maturation, blending, production of co-products and quality testing, as well as important information on the methodology used for packaging and marketing whisky in the twenty-first century. No other book covers the entire whisky process from raw material to delivery to the market in such a comprehensive manner and with such a high level of technical detail. * Only available work to cover the entire whisky process from raw material to delivery to the market in such a comprehensive manner * Includes a chapter on marketing and selling whisky * Foreword written by Alan Rutherford, former Chairman and Managing Director of United Malt and Grain Distillers Ltd.

دانلود کتاب «ویسکی: فناوری، تولید و بازاریابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.