دانلود کتاب Violent Affect: Literature, Cinema, and Critique after Representation (به فارسی: تأثیر خشونت آمیز: ادبیات، سینما و نقد پس از بازنمایی) نوشته شده توسط «Marco Abel»
اطلاعات کتاب تأثیر خشونت آمیز: ادبیات، سینما و نقد پس از بازنمایی
موضوع اصلی: سینما
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: University of Nebraska Press
نویسنده: Marco Abel
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 314
حجم کتاب: 6 مگابایت
کد کتاب: 9780803211186 , 080321118X
توضیحات کتاب تأثیر خشونت آمیز: ادبیات، سینما و نقد پس از بازنمایی
خشونت: بسیاری از ما خوشحال خواهیم شد اگر هرگز مجبور به تجربه آن نباشیم، و بسیاری از آنها بر این باورند که فضاهای بدون خشونت وجود دارد. مارکو آبل در عاطفه خشونت آمیز از یک فرض متفاوت و بالقوه بحث برانگیز شروع می کند: یعنی اینکه خشونت به دلیل ضرورت هستی شناختی فراگیر است. برای بررسی پیامدهای این تحریک، آبل به آثار ادبی و سینمایی مانند آثار دان دلیلو، برت ایستون الیس، مری هارون، پاتریشیا هایسمیت، برادران کوئن و رابرت دنیرو روی می آورد و ادعا می کند که ما حتی نمی دانیم. تصاویر خشونت آمیز چیست، چه رسد به اینکه چگونه کار می کنند و چه می کنند.
В
مقابله با مطالعات قبلی در مورد تصاویر خشونت آمیز مبتنی بر فرضیات بازنمایی و در نتیجه، مفروضات اخلاقی، که به گفته هابیل، ناگزیر خشونتی را که آنها نقد می کنند، تقویت می کند، تأثیر خشونت آمیز در عوض به مفهوم «تأثیر» به عنوان وسیلهای برای توضیح چگونگی عملکرد تصاویر خشونتآمیز بر جهان میپردازد. تحلیل هابیل با استدلال برای آنچه او رویکرد «ماسوکراتیک» به خشونت میخواند، به تأثیرات ذاتی تصاویر خشونتآمیز با هدف تعلیق لحظهای قضاوت درباره آنها میپردازد، بنابراین اجازه میدهد سؤالات انتقادی جدید و بیپاسخی درباره موضوع خشونت پدیدار شود. . آبل پیشنهاد میکند که تغییر از درک بازنمایی خشونت به سمت گزارش نیروهای عاطفی آن، گامی ضروری در توسعه ابزارهای اخلاقی بیشتر برای مداخله در جهان است – برای اقدام بر اساس آن برای بهبود آینده.
(20091015)Violence: most of us would be happy if we never had to experience it, and many are driven by the belief that nonviolent spaces exist. In Violent Affect, however, Marco Abel starts from a different, potentially controversial assumption: namely that violence is all-pervasive by ontological necessity. In order to work through the implications of this provocation, Abel turns to literary and cinematic works such as those by Don DeLillo, Bret Easton Ellis, Mary Harron, Patricia Highsmith, the Coen Brothers, and Robert DeNiro, contending that we do not even know what violent images are, let alone how they work and what they do.
В
Countering previous studies of violent images based on representational and, consequently, moralistic assumptions, which, Abel argues, inevitably reinforce the very violence they critique, Violent Affect instead turns to the concept of “affect” as a means to explain how violent images work upon the world. Arguing for what he calls a “masocritical” approach to violence, Abel’s analysis attends to the affects inherent to violent images with the goal of momentarily suspending judgment of them, thus allowing for new, unanswered critical questions about the issue of violence to emerge. Abel suggests that shifting from representational understandings of violence toward an account of its affective forces is a necessary step in developing more ethical tools to intervene in the world—for acting upon it for the betterment of the future.
(20091015)دانلود کتاب «تأثیر خشونت آمیز: ادبیات، سینما و نقد پس از بازنمایی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.