کتاب الکترونیکی

از نزدیک و شخصی؟: بازاریابی ارتباط با مشتری در محل کار

Up Close & Personal?: Customer Relationship Marketing at Work

دانلود کتاب Up Close & Personal?: Customer Relationship Marketing at Work (به فارسی: از نزدیک و شخصی؟: بازاریابی ارتباط با مشتری در محل کار) نوشته شده توسط «Paul R Gamble – Merlin Stone – Neil Woodcock – Bryan Foss – Paul R. Gamble»


اطلاعات کتاب از نزدیک و شخصی؟: بازاریابی ارتباط با مشتری در محل کار

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Paul R Gamble – Merlin Stone – Neil Woodcock – Bryan Foss – Paul R. Gamble

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 440

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 0749446919 , 9780749446918 , 9780749448745

نوبت چاپ: 3rd

توضیحات کتاب از نزدیک و شخصی؟: بازاریابی ارتباط با مشتری در محل کار

بر اساس تحقیقات جهانی که توسط IBM پشتیبانی می شود، این کتاب بینش های جدیدی را در مورد بازاریابی موثر ارتباط با مشتری ارائه می دهد. “باید توسط همه متخصصان بازاریابی، فروش، خدمات و تبلیغات خوانده شود.” – مجله بازاریابی “احتمالاً سطحی ترین و واضح ترین تصویر از چگونگی تأثیر بازارها بر روابط مشتری است.” – بازاریابی پایگاه داده.


Based on worldwide research supported by IBM, this book provides new insights into effective customer relationship marketing. ”Should be read by all marketing, sales, service and advertising practitioners.” — Marketing magazine ”Probably the most level-headed and clear-sighted picture of how markets can affect customer relationships.” — Database Marketing

دانلود کتاب «از نزدیک و شخصی؟: بازاریابی ارتباط با مشتری در محل کار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.