دانلود کتاب Trust In Market Relationships (به فارسی: اعتماد در روابط بازار) نوشته شده توسط «Sandro Castaldo»
اطلاعات کتاب اعتماد در روابط بازار
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Edward Elgar
نویسنده: Sandro Castaldo
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 321
حجم کتاب: 5 مگابایت
کد کتاب: 9781845427610 , 1845427610
توضیحات کتاب اعتماد در روابط بازار
اعتماد در روابط بازاریابی نشان می دهد که اهمیت اعتماد با پیچیده تر شدن بازارها تشدید شده است. ساندرو کاستالدو تلاش میکند پیچیدگی تحلیلی و دیدگاههای بیشماری را که مشخصه تحقیقات در مورد اعتماد هستند، ترتیب دهد. هدف او ساده کردن این پیچیدگی نیست، بلکه ارائه دستورالعمل هایی برای مدل تفسیری اعتماد، و تعریف مفاهیم اساسی برای استراتژی های مدیریت اعتماد است. موضوعات مورد بررسی عبارتند از: ماهیت اعتماد، ارتباط اعتماد با دارایی های نامشهود شرکت ها و ایجاد ارزش. ابعاد اعتماد در مطالعات بازاریابی؛ مطالعات روانشناختی، جامعه شناختی و سازمانی و نظریه هزینه مبادله ای؛ به عوامل تعیین کننده، پیامدها و فرآیندها و چرخه های تکاملی اعتماد کنید.
دانلود کتاب «اعتماد در روابط بازار»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.