کتاب الکترونیکی

ترفندهای مربیان برنامه نویسی بازی ویندوز: اصول برنامه نویسی بازی های دو بعدی و سه بعدی

Tricks of the Windows game programming gurus: fundamentals of 2D and 3D game programming

دانلود کتاب Tricks of the Windows game programming gurus: fundamentals of 2D and 3D game programming (به فارسی: ترفندهای مربیان برنامه نویسی بازی ویندوز: اصول برنامه نویسی بازی های دو بعدی و سه بعدی) نوشته شده توسط «Andre Lamothe»


اطلاعات کتاب ترفندهای مربیان برنامه نویسی بازی ویندوز: اصول برنامه نویسی بازی های دو بعدی و سه بعدی

موضوع اصلی: سیستم های عامل

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Sams

نویسنده: Andre Lamothe

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1999

تعداد صفحه: 1029

حجم کتاب: 17 مگابایت

کد کتاب: 9780672313615 , 0672313618

نوبت چاپ: Bk&CD Rom

توضیحات کتاب ترفندهای مربیان برنامه نویسی بازی ویندوز: اصول برنامه نویسی بازی های دو بعدی و سه بعدی

اکثر موضوعات مربوط به برنامه نویسی بازی را با نمونه کدهای عالی که هر فصل را تقویت می کنند، پوشش می دهد.

تنها انتقاد من این است که کد ماهیت خیلی “OO” (شی گرا) نیست و بیشتر در برنامه نویسی رویه ای / C-سبک است.

این یک مشکل جزئی است و من فکر می‌کنم این به خواننده بستگی دارد که مفاهیم را بفهمد و کد را با استفاده از OOA، OOD، OOP اصلاح کند.

نمودارهای این کتاب نیز عالی هستند و در مواقعی که مطالعه بسیار سنگین می شود کمک می کند.

این را به هر کسی که چند کتاب مقدماتی C++ (یا بازی مقدماتی C++) خوانده است و می‌خواهد قدم مهم بعدی را بردارد، توصیه کنید. شما باید اختصاص دهید زیرا این کتاب عظیم است.

همچنین یک کتاب مرجع عالی برای دانشگاه (علوم کامپیوتر / برنامه نویسی بازی) است زیرا تمرین ها و مثال ها عالی و دقیق هستند.


Covers the majority of topics involved in game programming with excellent code samples that reinforce each chapter.

My only criticism is that the code is not very “OO” (object oriented) in nature and is more in the procedural / C-style of programming.

This is a minor issue and I suppose it is up to the reader to understand the concepts, and refactor the code using OOA, OOD, OOP.

The diagrams in this book are also excellent and help when the reading gets pretty heavy.

Recommend this to anyone who has read a few introductory C++ (or introductory C++ gaming) books and wants to take the next significant step. You will need to be dedicated as this book is massive.

Also a great reference book for Academia (Computer Science / Game Programming) as the exercises and examples are great and to-the-point.

دانلود کتاب «ترفندهای مربیان برنامه نویسی بازی ویندوز: اصول برنامه نویسی بازی های دو بعدی و سه بعدی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.