کتاب الکترونیکی

تأثیرات اجتماعی و شناختی تجارت الکترونیک بر سازمان های مدرن

The Social and Cognitive Impacts of e-Commerce on Modern Organizations

دانلود کتاب The Social and Cognitive Impacts of e-Commerce on Modern Organizations (به فارسی: تأثیرات اجتماعی و شناختی تجارت الکترونیک بر سازمان های مدرن) نوشته شده توسط «Khosrow-Pour M.»


اطلاعات کتاب تأثیرات اجتماعی و شناختی تجارت الکترونیک بر سازمان های مدرن

موضوع اصلی: تجارت الکترونیک

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Khosrow-Pour M.

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 351

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 1591402492 , 9781591402497 , 9781591402503

توضیحات کتاب تأثیرات اجتماعی و شناختی تجارت الکترونیک بر سازمان های مدرن

مهدی خسرو پور، D.B.A. در حال حاضر مدیر اجرایی انجمن مدیریت منابع اطلاعاتی (IRMA) است. پیش از این، او به مدت بیست سال در هیئت علمی دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا به عنوان دانشیار سیستم های اطلاعاتی خدمت کرد. وی بیش از بیست کتاب در زمینه مدیریت فناوری اطلاعات نوشته یا ویرایش کرده است و همچنین سردبیر مجلات مدیریت منابع اطلاعاتی، مجله موارد فناوری اطلاعات، مجله تجارت الکترونیک در سازمانها و مجله بین المللی موارد در تجارت الکترونیک است.


Mehdi Khosrow-Pour, D.B.A. is currently the Executive Director of the Information Resources Management Association (IRMA). Previously, he served on the faculty of the Pennsylvania State University as an Associate Professor of Information Systems for twenty years. He has written or edited over twenty books in Information Technology Management and he is also the editor of the Information Resources Management Journal, Journal of Cases on Information technology, Journal of Electronic Commerce in Organizations, and International Journal of Cases on Electronic Commerce.

دانلود کتاب «تأثیرات اجتماعی و شناختی تجارت الکترونیک بر سازمان های مدرن»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.