دانلود کتاب The Social and Cognitive Impacts of e-Commerce on Modern Organizations (به فارسی: تأثیرات اجتماعی و شناختی تجارت الکترونیک بر سازمان های مدرن) نوشته شده توسط «Khosrow-Pour M.»
اطلاعات کتاب تأثیرات اجتماعی و شناختی تجارت الکترونیک بر سازمان های مدرن
موضوع اصلی: تجارت الکترونیک
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Khosrow-Pour M.
زبان: English
فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 351
حجم کتاب: 4 مگابایت
کد کتاب: 1591402492 , 9781591402497 , 9781591402503
توضیحات کتاب تأثیرات اجتماعی و شناختی تجارت الکترونیک بر سازمان های مدرن
مهدی خسرو پور، D.B.A. در حال حاضر مدیر اجرایی انجمن مدیریت منابع اطلاعاتی (IRMA) است. پیش از این، او به مدت بیست سال در هیئت علمی دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا به عنوان دانشیار سیستم های اطلاعاتی خدمت کرد. وی بیش از بیست کتاب در زمینه مدیریت فناوری اطلاعات نوشته یا ویرایش کرده است و همچنین سردبیر مجلات مدیریت منابع اطلاعاتی، مجله موارد فناوری اطلاعات، مجله تجارت الکترونیک در سازمانها و مجله بین المللی موارد در تجارت الکترونیک است.
دانلود کتاب «تأثیرات اجتماعی و شناختی تجارت الکترونیک بر سازمان های مدرن»