کتاب الکترونیکی

راهنمای حرفه ای برای بازاریابی خدمات مالی: بینش های کوچک برای ایجاد رویکردهای موثر

The Professional's Guide to Financial Services Marketing: Bite-Sized Insights For Creating Effective Approaches

دانلود کتاب The Professional’s Guide to Financial Services Marketing: Bite-Sized Insights For Creating Effective Approaches (به فارسی: راهنمای حرفه ای برای بازاریابی خدمات مالی: بینش های کوچک برای ایجاد رویکردهای موثر) نوشته شده توسط «Jay Nagdeman»


اطلاعات کتاب راهنمای حرفه ای برای بازاریابی خدمات مالی: بینش های کوچک برای ایجاد رویکردهای موثر

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Jay Nagdeman

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 283

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0470410795 , 9780470410790 , 9780470467534

توضیحات کتاب راهنمای حرفه ای برای بازاریابی خدمات مالی: بینش های کوچک برای ایجاد رویکردهای موثر

5.0 از 5 ستاره
یک منبع واقعی برای حرفه ای بازاریابی مالی

نوشته جان هرلی

به عنوان یک کهنه کار سی و پنج ساله صنعت خدمات مالی که تلاش های بازاریابی چندین کارگزار/فروشنده را رهبری کرده است، این کتاب را هم آموزنده و هم روشنگر یافتم. چیزی که این کتاب را برای متخصصان خدمات مالی ارزشمند می کند این است که نویسنده از تجربه دست اول ذهنیت منحصر به فرد متخصصان خدمات مالی را هنگام بازاریابی و تبلیغات درک می کند.

همانطور که من می بینم، رویکرد نویسنده برای ترغیب متخصصان مالی به “شل کردن” و در نظر گرفتن بسیاری از ایده های جدید ایده آل است. هر یک از فصل های کوتاه کتاب به یک مفهوم بازاریابی یا تبلیغاتی می پردازد و خوانندگان را تشویق می کند تا کاربرد آن را در فعالیت های تجاری خود در نظر بگیرند. نویسنده توجه ویژه ای به رویکردهای استراتژیک دارد که به ایجاد “تمایز مرتبط” کمک می کند، و همچنین افکاری را در مورد چگونگی سازگاری انواع رویکردهای پیاده سازی برای استفاده در ارتباط با محصولات و خدمات مالی ارائه می دهد. در حالی که برخی از این رویکردها ممکن است در صنایع دیگر “کلاه قدیمی” باشند، بسیاری از آنها هنوز در مراحل اولیه در محافل خدمات مالی هستند. بازاریابی آنلاین نمونه کاملی از یک ابزار بازاریابی قوی است که صنعت خدمات مالی تازه شروع به کشف آن کرده است. در نتیجه، این کتاب بر اهمیت حیاتی اینترنت و بازاریابی آنلاین برای آینده صنعت ما تأکید می‌کند و پیشنهادهایی برای بازاریابی آنلاین مؤثر ارائه می‌دهد.

این کتاب لحن بحث و گفتگو بین متخصصان مالی را به کار می گیرد، نه یک فریاد جنگی برای از بین بردن تمام رویکردهای سنتی به نفع هر چیزی که جدید و متفاوت است. در عوض، در مورد اینکه چگونه هر مفهوم جدید می تواند به طور موثر در ابتکارات بازاریابی مختلف به عنوان بخشی از تکامل مداوم صنعت خدمات مالی در این کشور ادغام شود، بحث می کند. این امر به ویژه مربوط به زمان کنونی است، زیرا بازاریابان خدمات مالی به دنبال شروعی جدید هستند. من آن را به هر کسی در صنعت خدمات مالی که در مورد ارتقاء بازاریابی خود به سطح بعدی جدی است توصیه می کنم.


5.0 out of 5 stars
A Real-World Resource for Financial Marketing Professional

By John Hurley

As a thirty-five year veteran of the financial services industry who has led the marketing efforts of several broker/dealers, I found this book to be both informative and insightful. What makes this book invaluable to the financial services professional is that the author understands from first-hand experience the unique mindset of financial services professionals when it comes to marketing and promotion.

As I see it, the author’s approach is ideal for getting financial professionals to “loosen up” and consider many new ideas. Each of the book’s short chapters addresses a single marketing or promotional concept and encourages readers to consider its applicability in their business activities. The author pays special attention to strategic approaches that will help create “relevant differentiation,” and also offers thoughts on how a variety of implementation approaches can be adapted for use in connection with financial products and services. While some of these approaches may be “old hat” in other industries, many are still in early stage adoption in financial services circles. Online marketing offers a perfect example of a potent marketing tool that the financial services industry is just beginning to explore. As a result, the book stresses the critical importance of the Internet and online marketing to the future of our industry and offers suggestions for effective online marketing.

This book adopts the tone of a discussion between financial professionals, rather than of a battle cry to do away with all the traditional approaches in favor of anything that is new and different. Instead, it discusses how each new concept can be effectively integrated in different marketing initiatives as part of the ongoing evolution of the financial services industry in this country. It is particularly relevant to the current times as financial services marketers seek new beginnings. I highly recommend it to anyone in the financial services industry who is serious about taking their marketing to the next level.

دانلود کتاب «راهنمای حرفه ای برای بازاریابی خدمات مالی: بینش های کوچک برای ایجاد رویکردهای موثر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.