کتاب الکترونیکی

زبان جدید تجارت: SOA و وب 2.0

The New Language of Business: SOA & Web 2.0

دانلود کتاب The New Language of Business: SOA & Web 2.0 (به فارسی: زبان جدید تجارت: SOA و وب 2.0) نوشته شده توسط «Sandy Carter»


اطلاعات کتاب زبان جدید تجارت: SOA و وب 2.0

موضوع اصلی: شبکه: اینترنت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: IBM Press

نویسنده: Sandy Carter

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 321

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9780131956544 , 013195654X

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب زبان جدید تجارت: SOA و وب 2.0

این کتاب به وضوح نشان می‌دهد که چگونه فشارهای صنعت امروزی و چالش‌های تجاری، تمدید قرارداد بین سازمان‌ها و دارایی‌های فناوری اطلاعات و افراد آن‌ها را الزامی می‌کند – و نشان می‌دهد که چگونه یک رویکرد سرویس‌گرا به فناوری اطلاعات می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا تحولات لازم را طی کنند. نقش حکمرانی در نزدیک‌تر کردن فناوری اطلاعات و کسب‌وکار به‌خوبی توضیح داده شده است، و این کتاب به تنهایی ارزش خواندن دارد.
نیل وارد-داتون، مدیر تحقیقات Macheiter Ward-Dutton
پرداختن به مفهوم همراستایی کسب و کار/IT آسان است، اما در زبان جدید تجارت، سندی کارتر قدم می‌زند. درمان‌های معدودی از SOA این موضوع را که مسلماً دشوار است در دنیای تجارت به‌اندازه‌ای که سندی در اینجا مطرح کرده است، نشان می‌دهد. من این کتاب را به هر خواننده تجاری که می‌خواهد از فناوری اطلاعات برای چابک‌تر و نوآورانه‌تر کردن کسب‌وکار خود استفاده کند، و به هر خواننده فنی که می‌خواهد بفهمد چگونه SOA را در زمینه تجاری که متعلق به آن است قرار دهد، توصیه می‌کنم.
جیسون بلومبرگ، تحلیلگر و مدیر ارشد ZapThink LLC
خواندنی بسیار ارزشمند در بازارهای امروزی که در سطح جهانی متصل هستند، رشد سودآور مستلزم انعطاف پذیری کسب و کار و نوآوری مستمر است، که هر دو به طور فزاینده ای بدون مدولار بودن کسب و کار و فناوری جدید SOA میز سهام غیرممکن هستند.
رون ویلیامز، استاد دانشکده بازرگانی Kenan-Flagler، دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل
سندی دیدگاهی عملگرا و کل نگر در مورد معماری های سرویس گرا ارائه کرده است. او با به اشتراک گذاشتن تحقیقات عمیق مشتریان IBM و همچنین مطالعات موردی برای حمایت از یافته‌ها، اعتبار می‌افزاید. این کتاب یک کتاب منبع قوی برای کسانی است که می خواهند با SOA شروع کنند.
Judith Hurwitz، رئیس و مدیر عامل، Hurwitz & Associates، نویسنده همکار، Architectures Service Oriented for Dummies
تعداد کمی از مردم به اندازه سندی کارتر در مورد SOA فکر کرده اند. این کتاب مظهر کار ارزشمند او و کار بسیاری در IBM برای تحقیق، تعریف، استقرار و تحقق SOA است. نه تنها از منظر SOA، بلکه به عنوان یک بیان مختصر از مفاهیم معاصر اساسی برای درک اینکه کسب و کار و فناوری اطلاعات به کجا می‌روند، مفید است.
معماری سرویس گرا برای Dummies، تحلیلگر ارشد، Aberdeen Group
زبان جدید کسب و کار: SOA & Web 2.0 بر اساس بازخورد جمعی از رهبران صنعت در سازمان‌هایی با اندازه‌های مختلف، در بیش از 50 کشور است که دیدگاه‌ها، تجربیات و چالش‌های همسویی فناوری با اهداف تجاری را به اشتراک گذاشته‌اند.
از پیش گفتار استیو میلز، معاون ارشد و مدیر اجرایی گروه،  گروه نرم افزار IBM
اکنون یک ارتباط مستقیم و قابل اثبات بین انعطاف پذیری سازمان و عملکرد تجاری وجود دارد. برای بهینه‌سازی انعطاف‌پذیری، شرکت‌ها باید به سطوح بی‌سابقه‌ای از یکپارچگی و اتوماسیون فرآیندها و زیرساخت‌های کلیدی، هم در داخل و هم در خارج دست یابند. در عین حال، آنها باید یاد بگیرند که فرآیندهای خود را بسیار پویاتر و پاسخگوتر مدیریت کنند.
آنها باید انعطاف پذیر* شوند.
تا همین اواخر، فناوری مانع دستیابی به این اهداف بود. به لطف ظهور معماری سرویس گرا (SOA)، وب 2.0 و استانداردهای باز، فناوری اکنون شرکت ها را قادر می سازد تا به این اهداف دست یابند. در زبان جدید کسب‌وکار، یکی از استراتژیست‌های ارشد SOA IBM نشان می‌دهد که چگونه رهبران کسب‌وکار می‌توانند از نوآوری‌ها در فناوری برای ایجاد بهبود چشمگیر فرآیند و پشتیبانی از تسریع تغییرات استفاده کنند.
سندی کارتر نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید کسب‌وکار خود را به یک مدل کسب‌وکار «جزئی‌شده» تجزیه کنید، سپس از آن مدل با خدمات مرتبط و تکرارپذیر فناوری اطلاعات پشتیبانی کنید که می‌توانند سریع، آسان و اقتصادی سازگار شوند. این تکنیک‌ها هم به متخصصان فناوری اطلاعات و هم به رهبران کسب‌وکار کمک می‌کند تا به سطوح جدیدی از تعالی عملیاتی دست یابند تا نوآوری‌های متمرکز بر بازار را ارائه دهند که بیشترین اهمیت را دارند.
مزیت رقابتی را از طریق معماری سرویس گرا افزایش دهید
از ارزش اجزای فرآیند کسب و کار و خدمات فناوری اطلاعات استفاده کنید
دستیابی به یک نسخه از حقیقت – در نهایت!
از اطلاعات به عنوان یک سرویس برای بهبود بینش تجاری و کاهش ریسک استفاده کنید
حاکمیت SOA و چرخه عمر سرویس
مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات برای نتایج کسب و کار، چه کوتاه مدت و چه بلند مدت
سریع شروع کنید: از بین سه رویکرد برنده انتخاب کنید
با مدیریت فرآیند کسب و کار، همکاری یا اطلاعات، برنده های سریعی به دست آورید
پیاده سازی بر اساس تقاضا: چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست
عوامل کلیدی موفقیت را کشف کنید – و ده اشتباه مهمی که باید از آنها اجتناب کنید
کسب و کار flex-pon-sive* را ایجاد کنید!
رازهای موفقیت را از رهبران صنعت در سازمان‌هایی با اندازه‌های مختلف، از بیش از 50 کشور بیاموزید – و چرا SOA به اتفاق آرا به عنوان بهترین راه برای رسیدگی به چالش‌های آنها انتخاب شد.
•از نقشه راه IBM برای استقرار SOA و Web 2.0، به علاوه بهترین شیوه های اثبات شده در این زمینه استفاده کنید.
• درک کنید که انعطاف پذیر بودن به چه معناست* – و چگونه سازمان شما می تواند به آنجا برسد
سندی کارتر، مدیر ارشد آی‌بی‌ام، در زبان جدید کسب‌وکار نشان می‌دهد


This book clearly shows how today’s industry pressures and business challenges mandate renewal of the contract between organizations and their IT assets and people–and it illustrates how a service-oriented approach to IT can help organizations go through the necessary transformation. The role of governance in bringing IT and business closer together is particularly well explained, and the book is worth reading for that alone.
Neil Ward-Dutton, Research Director, Macehiter Ward-Dutton
It’s easy to pay lip service to the concept of business/IT alignment, but in The New Language of Business, Sandy Carter walks the walk. Few treatments of SOA ground this admittedly difficult topic in the world of business as thoroughly as Sandy has here. I’d recommend this book to any business reader who wants to leverage IT to make their business more agile and innovative, and to any technical reader who wishes to understand how to place SOA in the business context where it belongs.
Jason Bloomberg, Senior Analyst and Principal, ZapThink LLC
A very valuable read. In today’s globally connected marketplace profitable growth requires business flexibility and continuous innovation, both of which are increasingly proving to be impossible without business modularity and the new table-stakes technology SOA.
Ron Williams, Professor, Kenan-Flagler Business School, University of North Carolina at Chapel Hill
Sandy has provided a pragmatic and holistic perspective on Service Oriented Architectures. She adds credibility by sharing IBM’s in-depth customer research as well as case studies to support the findings. The book is a strong source book for those wanting to get started with SOA.
Judith Hurwitz, President & CEO, Hurwitz & Associates, coauthor, Service Oriented Architectures for Dummies
Few people have thought as long or as hard about SOA as Sandy Carter. This book embodies her invaluable work and the work of many at IBM to research, define, deploy and make SOA happen. Useful not just from a SOA perspective, but also as a concise articulation of the contemporary concepts fundamental to understanding where business and IT are heading.
Service Oriented Architecture For Dummies, Senior Analyst, Aberdeen Group
The New Language of Business: SOA & Web 2.0 is based on the collective feedback from industry leaders at organizations of all sizes, in more than 50 countries, who shared their views, experiences, and challenges of aligning technology with business goals.
From the foreword by Steve Mills, Senior Vice President and Group Executive,  IBM Software Group
There is now a direct, provable link between an organization’s flexibility and business performance. To optimize flexibility, companies must achieve unprecedented levels of integration and automation of key processes and infrastructure, both internally and externally. At the same time, they must learn to manage their processes far more dynamically and responsively.
They must become flex-pon-sive*.
Until recently, technology stood in the way of achieving these goals. Thanks to the emergence of service oriented architecture (SOA), Web 2.0, and open standards, technology now enables companies to achieve those goals. In The New Language of Business, one of IBM’s top SOA strategist demonstrates how business leaders can use innovations in technology to drive dramatic process improvements and support accelerating change.
Sandy Carter shows how to deconstruct your business into a “componentized” business model, then support that model with linked, repeatable IT services that can adapt quickly, easily, and economically. These techniques will help both IT professionals and business leaders reach new levels of operational excellence to deliver the market-focused innovations that matter most.
Drive competitive advantage through Service Oriented Architecture
Leverage the value of business process components and IT services
Achieve one version of the truth–finally!
Use information as a service to improve business insight and reduce risk
Master SOA governance and the service lifecycle
Manage IT infrastructure for business results, both short-term and long-term
Start fast: choose from three winning approaches
Get quick wins with business process management, collaboration or information
Implement on demand: what works–and what doesn’t
Discover key success factors–and ten critical mistakes to avoid
Create the flex-pon-sive* business!
Learn the secrets of success from industry leaders at organizations of all sizes, from over 50 countries–and why SOA was unanimously chosen as the best way to address their challenges
•Leverage the IBM roadmap for SOA and Web 2.0 deployment, plus proven best practices learned in the field
•Understand what it means to be flex-pon-sive*–and how your organization can get there
In The New Language of Business, senior IBM executive Sandy Carter demonstrates how to leverage SOA, Web 2.0, and related technologies to drive new levels of operational excellence and business innovation.
Writing for executives and business leaders inside and outside IT, Carter explains why flexibility and responsiveness are now even more crucial to success–and why services-based strategies offer the greatest promise for achieving them.
You’ll learn how to organize your business into reusable process components–and support them with cost-effective IT services that adapt quickly and easily to change. Then, using extensive examples–including a detailed case study describing IBM’s own experience–Carter identifies best practices, pitfalls, and practical starting points for success.
Build the flex-pon-sive* business
Flex-pon-sive* companies respond with lightning speed and agility to rapidly changing business needs.
Flex-pon-sive* companies are focused on processes that are enabled for change through IT.

Foreword
Part I: Start at the Beginning–The Business
Chapter 1: The Innovation Imperative
Chapter 2: What Is Flex-pon-sive*?
Chapter 3: Deconstructing Your Business: Component Business Model
Part II: A Flexible Business Requires Flexible IT
Chapter 4: SOA as the DNA of a Flex-pon-sive* and Innovative Company
Chapter 5: SOA Key Concepts
Chapter 6: SOA Governance and Service Lifecycle
Chapter 7: Three Business-Centric SOA Entry Points
Chapter 8: What about Web 2.0 and SOA? Are They Related?
Part III: How to Implement Flex-pon-sive* in Your Business
Chapter 9: The Top 10 Don’ts!
Chapter 10: Case Study: IBM
Chapter 11: Putting It All Together
Glossary

دانلود کتاب «زبان جدید تجارت: SOA و وب 2.0»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.