کتاب الکترونیکی

کتاب حسابرسی بازاریابی: ابزارها، تکنیک ها و چک لیست ها برای بهره برداری از تکنیک های بازاریابی شما

The Marketing Audit Handbook: Tools, Techniques and Checklists to Exploit Your Marketing Techniques

دانلود کتاب The Marketing Audit Handbook: Tools, Techniques and Checklists to Exploit Your Marketing Techniques (به فارسی: کتاب حسابرسی بازاریابی: ابزارها، تکنیک ها و چک لیست ها برای بهره برداری از تکنیک های بازاریابی شما) نوشته شده توسط «Aubrey Wilson»


اطلاعات کتاب کتاب حسابرسی بازاریابی: ابزارها، تکنیک ها و چک لیست ها برای بهره برداری از تکنیک های بازاریابی شما

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Aubrey Wilson

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 469

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0749437359 , 9780749437350 , 9781417572267

توضیحات کتاب کتاب حسابرسی بازاریابی: ابزارها، تکنیک ها و چک لیست ها برای بهره برداری از تکنیک های بازاریابی شما

این کتاب منحصربه‌فرد به بخش‌های بازاریابی و فروش کمک‌های عملی، ساده و فوری ارائه می‌دهد. Aubrey Wilson خواننده را از استراتژی‌ها و اصطلاحات رسمی و بلندمدت خارج می‌کند و به تجزیه و تحلیل جامع و سرراست می‌پردازد که چگونه می‌تواند بیشترین بهره را از ممیزی بازاریابی داشته باشد. این کتابچه راهنما شامل: 1) راهنمای کامل سوالات کلیدی حسابرسی بازاریابی و راه حل های عملی 2) راهنمایی در مورد نحوه شناسایی تکنیک های بازاریابی و فروش بدون هزینه و کم هزینه 3) چک لیست های دقیق، همراه با مثال ها و تاریخچه های موردی برای نشان دادن کاربرد . این متن مهم ابزارها، چک لیست‌ها و تکنیک‌هایی را گرد هم می‌آورد تا خواننده را قادر سازد تا ممیزی‌های بازاریابی داخلی را که برای هر سازمانی قابل اجرا است، گردآوری کند. راهنمای حسابرسی بازاریابی طی سال‌ها توسعه یافته است و از یکی از خلاق‌ترین و چالش‌برانگیزترین مراجع در زمینه بازاریابی تجاری تا کسب و کار است.


This unique book offers practical, down-to-earth, immediate assistance to marketing and sales departments. Aubrey Wilson guides the reader out of long-term, formal strategies and jargon into a comprehensive and straightforward analysis of how to get the most from the marketing audit. The HANDBOOK includes: 1) a complete guide to key marketing audit questions and practical solutions 2) guidance on how to identify no-cost and low-cost marketing and sales techniques 3) detailed checklists, backed up with examples and case histories to illustrate application. This crucial text brings together tools, checklists and techniques to enable the reader to put together internal marketing audits that are applicable to any organization. The Marketing Audit Handbook has been developed over many years and comes from one of the most creative and challenging authorities in the field of business to business marketing.

دانلود کتاب «کتاب حسابرسی بازاریابی: ابزارها، تکنیک ها و چک لیست ها برای بهره برداری از تکنیک های بازاریابی شما»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.