دانلود کتاب Reverse Psychology Marketing: The Death of Traditional Marketing and the Rise of the New ”Pull” Game (به فارسی: بازاریابی روانشناسی معکوس: مرگ بازاریابی سنتی و ظهور بازی جدید “کشش”) نوشته شده توسط «Indrajit Sinha – Thomas Foscht»
اطلاعات کتاب بازاریابی روانشناسی معکوس: مرگ بازاریابی سنتی و ظهور بازی جدید "کشش"
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Indrajit Sinha – Thomas Foscht
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 192 / 213
حجم فایل: 736 کیلوبایت
کد کتاب: 0230625061 , 9780230625068
نوبت چاپ: First Edition
توضیحات کتاب بازاریابی روانشناسی معکوس: مرگ بازاریابی سنتی و ظهور بازی جدید "کشش"
سلب مسئولیت- این کتاب درباره شرکت در بازی سرزنش و ستایش برای به اصطلاح برندگان و بازندگان محیط تجاری فعلی نیست. امروز چیزی عمیقتر و اساسیتر در تجارت در جریان است، که در حال تغییر اسکریپت مدیریت آشنا است. سفره ها به ثروت بسیاری از شرکت های با سابقه تبدیل شده است. نویسندگان بر این باورند که اکثر شرکتهایی که دچار مشکل هستند و آنهایی که اخیراً شکست خوردهاند، این کار را انجام دادهاند، زیرا توسط بازاریابی خودشان ناامید شدهاند. بازاریابی سنتی در حال حاضر روی سر خود چرخیده است. ایده های بازاریابی و استراتژی برندسازی که قبلاً برای خرد متعارف تصویب شده بود، امروز صادق نیستند. تعداد کمی اما رو به رشد از شرکتهای نوآور، رویکردهای کاملاً جدید و متمایز مبتنی بر بازاریابی روانشناسی معکوس را اتخاذ کردهاند که منعکسکننده تغییر واضح و غیرقابل انکار در فرهنگ جهانی است. در این عصر جهانی شدن و اینترنت، مصرف کننده به شیوه ای کاملاً متفاوت رفتار می کند و دیگر مستعد ترفندهای فرسوده بازاریابی فشاری نیست. زمان حاضر نیاز به یک بازی جدید دارد – بازیای که از نسخههایی که نظریه بازاریابی سنتی به آن احترام میگذارد دور میشود، در واقع گاهی اوقات به گونهای عمل میکند که مخالف آن است (آنچه نویسندگان آن را «ضد بازاریابی» مینامند) و بر روی آن تمرکز میکند. شبکه سازی و “کشش مشتری” بیش از هر چیز دیگری. بسیاری از دستهای با تجربه در اتاقهای هیئت مدیره شرکتها از این تغییرات در حال تغییر و روندهای در حال تحول غافل هستند و در نتیجه بهای آن را میپردازند. این کتاب، مکمل ایدهها و بینشها با حکایات جذاب و موضوعی متعدد، به شما نشان میدهد که چگونه این تغییر را درک کنید و با آن ارتباط برقرار کنید.
دانلود کتاب «بازاریابی روانشناسی معکوس: مرگ بازاریابی سنتی و ظهور بازی جدید "کشش"»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)