کتاب الکترونیکی

فراتر از لوگوها: تعاریف جدید هویت شرکتی

Beyond Logos: New Definitions fo Corporate Identity

دانلود کتاب Beyond Logos: New Definitions fo Corporate Identity (به فارسی: فراتر از لوگوها: تعاریف جدید هویت شرکتی) نوشته شده توسط «Clare Dowdy»


اطلاعات کتاب فراتر از لوگوها: تعاریف جدید هویت شرکتی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: RotoVision

نویسنده: Clare Dowdy

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 28

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 2880466970

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب فراتر از لوگوها: تعاریف جدید هویت شرکتی

هویت شرکتی، اصطلاح طراحی و بازاریابی دهه 80 و 90، در پنج سال گذشته دستخوش انقلاب شده است. حالا بحث برندسازی است. با رشد جهانی شدن و درک فزاینده در بین شرکت های بزرگ و کوچک که این تنها راه متمایز ساختن آنهاست، بخش های بزرگی از صنعت طراحی برای ارائه خدمات جدید و مقابله با چالش های جدید برندسازی سازگار شده اند. این کتاب که در فصل‌های موضوعی همراه با مقدمه تنظیم شده است، نوعی حرکت شرکتی را که یک فروشگاه کفش را به «کلیسای جامع» و یک برند سیگار را به محل سکونت سیگاری‌ها تبدیل می‌کند، شناسایی و تحلیل می‌کند. ظهور برند را دنبال می‌کند و نقش شرکت‌های طراحی را در ایجاد اقتصاد تجربه نشان می‌دهد – دنیایی که در آن شرکت‌ها هویت ندارند، بلکه برندها، چشم‌اندازها، ایده‌های بزرگ دارند. Beyond Logos نشان می دهد که چگونه با ورود به قرن بیست و یکم، از لوگوها فراتر رفته ایم.

Clare Dowdy سردبیر ویژگی های سابق مجله صنعت طراحی بریتانیا DesignWeek و اکنون سردبیر اخبار مجله کاغذ دیواری* است. او در مورد طراحی و برندسازی برای فایننشال تایمز، بلوپرینت و گرافیک بین المللی می نویسد.


Corporate identity, the design and marketing buzzphrase of the 80s and 90s, has undergone a revolution in the last five years. Now the talk is of branding. With the growth of globalisation and the increasing realisation among corporations large and small that this is their only way of distinguishing themselves, large sections of the design industry have adapted to offer new services and meet the new branding challenges. Arranged in thematic chapters with an introduction, this book identifies and deconstructs the kind of corporate move that turns a footwear store into a ‘cathedral’ and a cigarette brand into a smoker’s retreat. It tracks the rise of the brand and pinpoints the role played by design companies in creating the experience economy – a world in which corporations do not have identities but brands, visions, big ideas. Beyond Logos shows how, as we enter the 21st century, we are being taken beyond logos.

Clare Dowdy is the former features editor of UK design industry journal DesignWeek and now news editor of wallpaper* magazine. She writes on design and branding for the Financial Times, Blueprint and Graphics International.

دانلود کتاب «فراتر از لوگوها: تعاریف جدید هویت شرکتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.