دانلود کتاب The Eng@ged Customer: The New Rules of Internet Direct Marketing (به فارسی: مشتری Eng@ged: قوانین جدید بازاریابی مستقیم اینترنتی) نوشته شده توسط «Hans Peter Brondmo»
اطلاعات کتاب مشتری Eng@ged: قوانین جدید بازاریابی مستقیم اینترنتی
موضوع اصلی: شبکه: اینترنت
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Piatkus Books
نویسنده: Hans Peter Brondmo
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 285
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780749922375 , 0749922370
توضیحات کتاب مشتری Eng@ged: قوانین جدید بازاریابی مستقیم اینترنتی
ایمیل قدرتمندترین ابزار بازاریابی مستقیم است که تاکنون وجود داشته است. در دنیایی که رقابت بیش از یک کلیک دور نیست، مشتری Eng@ged استراتژی های حیاتی مورد نیاز شما را ارائه می دهد. استراتژیهای گام به گام اثبات شده برای جهش از تکنیکهای بازاریابی سنتی به بازاریابی از طریق قوانین خاص تعامل اینترنتی که با تحقیقات و مطالعات موردی از شرکتهای بزرگ مانند Hewlett-Packard، Netcentives، CD Now، Amtrak، Palm Computing پشتیبانی میشوند. و دیگر رهبران بازار به مسائلی مانند نحوه استقبال از ارتباطات ایمیلی شما، نحوه جلوگیری از زدن دکمه حذف توسط مشتریان احتمالی، زمانی که ایمیل به هرزنامه تبدیل می شود، نحوه حفظ حریم خصوصی و نحوه اندازه گیری و ردیابی موفقیت می پردازد. شامل تمام اطلاعات و ابزارهای لازم برای راه اندازی یک برنامه بازاریابی ایمیلی است.
دانلود کتاب «مشتری Eng@ged: قوانین جدید بازاریابی مستقیم اینترنتی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.