کتاب الکترونیکی

مشتری Eng@ged: قوانین جدید بازاریابی مستقیم اینترنتی

The Eng@ged Customer: The New Rules of Internet Direct Marketing

دانلود کتاب The Eng@ged Customer: The New Rules of Internet Direct Marketing (به فارسی: مشتری Eng@ged: قوانین جدید بازاریابی مستقیم اینترنتی) نوشته شده توسط «Hans Peter Brondmo»


اطلاعات کتاب مشتری Eng@ged: قوانین جدید بازاریابی مستقیم اینترنتی

موضوع اصلی: شبکه: اینترنت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Piatkus Books

نویسنده: Hans Peter Brondmo

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 285

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780749922375 , 0749922370

توضیحات کتاب مشتری Eng@ged: قوانین جدید بازاریابی مستقیم اینترنتی

ایمیل قدرتمندترین ابزار بازاریابی مستقیم است که تاکنون وجود داشته است. در دنیایی که رقابت بیش از یک کلیک دور نیست، مشتری Eng@ged استراتژی های حیاتی مورد نیاز شما را ارائه می دهد. استراتژی‌های گام به گام اثبات شده برای جهش از تکنیک‌های بازاریابی سنتی به بازاریابی از طریق قوانین خاص تعامل اینترنتی که با تحقیقات و مطالعات موردی از شرکت‌های بزرگ مانند Hewlett-Packard، Netcentives، CD Now، Amtrak، Palm Computing پشتیبانی می‌شوند. و دیگر رهبران بازار به مسائلی مانند نحوه استقبال از ارتباطات ایمیلی شما، نحوه جلوگیری از زدن دکمه حذف توسط مشتریان احتمالی، زمانی که ایمیل به هرزنامه تبدیل می شود، نحوه حفظ حریم خصوصی و نحوه اندازه گیری و ردیابی موفقیت می پردازد. شامل تمام اطلاعات و ابزارهای لازم برای راه اندازی یک برنامه بازاریابی ایمیلی است.


E-mail is the most powerful direct marketing vehicle that has ever existed. In a world where the competition is never more than one click away, The Eng@ged Customer provides the vital strategies you need. Proven step-by-step strategies for making the leap from traditional marketing techniques to marketing via the Internet’s own special rules of engagement Backed up with research and case studies from major companies such as Hewlett-Packard, Netcentives, CD Now, Amtrak, Palm Computing and other market leaders. Addresses issues such as how to make your e-mail communications welcome, how to prevent potential customers hitting the delete button, when e-mail becomes spam, how to maintain privacy and how to measure and track success. Contains all the information and tools necessary to start up an e-mail marketing programme.

دانلود کتاب «مشتری Eng@ged: قوانین جدید بازاریابی مستقیم اینترنتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.