دانلود کتاب The Customer Rules: The 39 Essential Rules for Delivering Sensational Service (به فارسی: قوانین مشتری: 39 قانون اساسی برای ارائه خدمات حساس) نوشته شده توسط «Lee Cockerell»
اطلاعات کتاب قوانین مشتری: 39 قانون اساسی برای ارائه خدمات حساس
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Profile Books
نویسنده: Lee Cockerell
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
حجم فایل: 2.00 مگابایت
کد کتاب: 1781251223 , 9781781251225
توضیحات کتاب قوانین مشتری: 39 قانون اساسی برای ارائه خدمات حساس
امروزه مصرف کنندگان حق انتخاب بیشتری نسبت به قبل دارند. دیگر تنها ارائه یک سرویس کافی نیست – شرکت هایی که می خواهند در تجارت بمانند باید خدمات بی عیب و نقصی را با چنان ثبات، یکپارچگی و خلاقیت ارائه دهند که افرادی که آن را تجربه می کنند نه تنها برای خرید بیشتر مراجعه کنند، بلکه کسب و کار شما را به دوستان خود توصیه کنند. ، خانواده ها و همکاران قوانین مشتری کاملاً بر روی یک هدف نهایی متمرکز است: کمک به شما، صرف نظر از موقعیت یا عنوان شغلی شما، تضمین بیشترین دارایی افزایش درآمدی که می توانید برای آن آرزو کنید: شهرت برای خدمات عالی. لی کاکرل، معاون سابق اجرایی عملیات در دنیای دیزنی – شرکتی که بازتعریف کرده است که یک کسب و کار چه کاری می تواند برای مشتریان خود انجام دهد – به شما نشان می دهد که چگونه: از اینکه چرا نباید “هرگز نه بگویید – به جز بدون مشکل” تا اینکه از خود بپرسید “چه کاری انجام می دهد”. مامان آیا؟ 39 قانون آسان برای پیروی او برای هر صنعت و هر شرکتی، بزرگ، کوچک، عمومی، خصوصی، آنلاین یا High Street اعمال می شود. اصول آشکار شده در این کتاب که در یکی از شادترین محیط های جهان آزمایش و آزمایش شده است، می تواند هر آنچه را که برای ارتباط واقعی با مشتریان خود نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.
دانلود کتاب «قوانین مشتری: 39 قانون اساسی برای ارائه خدمات حساس»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.