کتاب الکترونیکی

قوانین مشتری: 39 قانون اساسی برای ارائه خدمات حساس

The Customer Rules: The 39 Essential Rules for Delivering Sensational Service

دانلود کتاب The Customer Rules: The 39 Essential Rules for Delivering Sensational Service (به فارسی: قوانین مشتری: 39 قانون اساسی برای ارائه خدمات حساس) نوشته شده توسط «Lee Cockerell»


اطلاعات کتاب قوانین مشتری: 39 قانون اساسی برای ارائه خدمات حساس

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Profile Books

نویسنده: Lee Cockerell

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

حجم فایل: 2.00 مگابایت

کد کتاب: 1781251223 , 9781781251225

توضیحات کتاب قوانین مشتری: 39 قانون اساسی برای ارائه خدمات حساس

امروزه مصرف کنندگان حق انتخاب بیشتری نسبت به قبل دارند. دیگر تنها ارائه یک سرویس کافی نیست – شرکت هایی که می خواهند در تجارت بمانند باید خدمات بی عیب و نقصی را با چنان ثبات، یکپارچگی و خلاقیت ارائه دهند که افرادی که آن را تجربه می کنند نه تنها برای خرید بیشتر مراجعه کنند، بلکه کسب و کار شما را به دوستان خود توصیه کنند. ، خانواده ها و همکاران قوانین مشتری کاملاً بر روی یک هدف نهایی متمرکز است: کمک به شما، صرف نظر از موقعیت یا عنوان شغلی شما، تضمین بیشترین دارایی افزایش درآمدی که می توانید برای آن آرزو کنید: شهرت برای خدمات عالی. لی کاکرل، معاون سابق اجرایی عملیات در دنیای دیزنی – شرکتی که بازتعریف کرده است که یک کسب و کار چه کاری می تواند برای مشتریان خود انجام دهد – به شما نشان می دهد که چگونه: از اینکه چرا نباید “هرگز نه بگویید – به جز بدون مشکل” تا اینکه از خود بپرسید “چه کاری انجام می دهد”. مامان آیا؟ 39 قانون آسان برای پیروی او برای هر صنعت و هر شرکتی، بزرگ، کوچک، عمومی، خصوصی، آنلاین یا High Street اعمال می شود. اصول آشکار شده در این کتاب که در یکی از شادترین محیط های جهان آزمایش و آزمایش شده است، می تواند هر آنچه را که برای ارتباط واقعی با مشتریان خود نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.


Today, consumers have more choice than ever before. It’s no longer enough to simply provide a service – companies who want to stay in business must also provide impeccable service with such consistency, integrity and creativity that people who experience it will not only keep coming back for more, but recommend your business to their friends, families, and colleagues. The Customer Rules is entirely focused on one ultimate goal: to help you, no matter what your position or job title, secure the most revenue-boosting asset you could wish for: a reputation for excellent service. Lee Cockerell, former Executive Vice President of Operations at Disney World – a company which has redefined what a business can do for their customers – shows you how: from why you should ‘Never say no – except No Problem’ to asking yourself ‘What Would Mum Do?’. His 39 easy-to-follow rules apply to any industry and any company, large, small, public, private, online or High Street. The principles revealed in this book, tried and tested in one of the world’s happiest environments, can give you everything you need to truly connect with your customers.

دانلود کتاب «قوانین مشتری: 39 قانون اساسی برای ارائه خدمات حساس»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید