کتاب الکترونیکی

کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود

The Customer Management Scorecard: Managing CRM for Profit

دانلود کتاب The Customer Management Scorecard: Managing CRM for Profit (به فارسی: کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود) نوشته شده توسط «Bryan Foss – Merlin Stone – Neil Woodcock»


اطلاعات کتاب کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود

موضوع اصلی: مدیریت: مدیریت پروژه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Bryan Foss – Merlin Stone – Neil Woodcock

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 485

حجم کتاب: 5 مگابایت

کد کتاب: 9780749438951 , 0749438959

توضیحات کتاب کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود

مدیریت مشتری (CM) برای مشاغل ضروری است و سرمایه گذاری های عمده ای در سیستم ها، استراتژی ها و کانال های جدید برای مدیریت مشتریان انجام شده است. با این حال، نتایج اغلب ناامید کننده بوده است و شرکت ها اکنون به دقت به چگونگی سودآوری ابتکارات CRM خود نگاه می کنند.

این کتاب به موقع نتایج آخرین تحقیقات جهانی در مورد مدیریت مشتری را ارائه می دهد. این تحقیق – که توسط QCi، IBM و OgilvyOne تأمین مالی شده است – از ابزار تشخیصی منحصر به فرد CMAT، ابزار ارزیابی مدیریت مشتری، که توسط Qci توسعه یافته و به عنوان “کارت امتیازی جهانی CRM” و معیار “بهترین عملکرد” ​​برای ارزیابی میزان خوب شناخته شده است، استفاده کرد. سازمان ها مشتریان خود را مدیریت می کنند. به عنوان یک جایزه، CD-ROM همراه شامل یک نسخه کوچک از CMAT است.

این مطالعه بر روی بیش از 300 ارزیابی CMAT از شرکت های تراشه آبی در طیف گسترده ای از بخش ها انجام شد. یافته‌ها سودهایی را که از مدیریت خوب مشتریان حاصل می‌شود، نشان می‌دهد. مطالعات موردی شامل 3M، BP، Hyundai، News International، Mobil، Prudential، SmithklineBeecham، NatWest Bank و Rolls-Royce است.


Customer Management (CM) is essential for businesses, and major investments have been made in new systems, strategies and channels for managing customers. The results, however, have often been disappointing and companies are now looking closely at how to make their CRM initiatives profitable.

This timely book presents the results of the latest global research on Customer Management. The research — funded by QCi, IBM, and OgilvyOne — applied the unique diagnostic tool CMAT, the Customer Management Assessment Tool, developed by Qci and recognized as “the” global CRM scorecard and benchmark “best practice” standard for assessing how well organizations manage their customers. As a bonus, the accompanying CD-ROM includes a mini version of CMAT.

The study drew on over 300 CMAT assessments of blue chip companies across a wide variety of sectors. The findings illustrate the gains to be made from managing customers well. Case studies include 3M, BP, Hyundai, News International, Mobil, Prudential, SmithklineBeecham, NatWest Bank and Rolls-Royce.

دانلود کتاب «کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.