دانلود کتاب The Customer Management Scorecard: Managing CRM for Profit (به فارسی: کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود) نوشته شده توسط «Bryan Foss – Merlin Stone – Neil Woodcock»
اطلاعات کتاب کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود
موضوع اصلی: مدیریت: مدیریت پروژه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Bryan Foss – Merlin Stone – Neil Woodcock
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 485
حجم کتاب: 5 مگابایت
کد کتاب: 9780749438951 , 0749438959
توضیحات کتاب کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود
مدیریت مشتری (CM) برای مشاغل ضروری است و سرمایه گذاری های عمده ای در سیستم ها، استراتژی ها و کانال های جدید برای مدیریت مشتریان انجام شده است. با این حال، نتایج اغلب ناامید کننده بوده است و شرکت ها اکنون به دقت به چگونگی سودآوری ابتکارات CRM خود نگاه می کنند.
این کتاب به موقع نتایج آخرین تحقیقات جهانی در مورد مدیریت مشتری را ارائه می دهد. این تحقیق – که توسط QCi، IBM و OgilvyOne تأمین مالی شده است – از ابزار تشخیصی منحصر به فرد CMAT، ابزار ارزیابی مدیریت مشتری، که توسط Qci توسعه یافته و به عنوان “کارت امتیازی جهانی CRM” و معیار “بهترین عملکرد” برای ارزیابی میزان خوب شناخته شده است، استفاده کرد. سازمان ها مشتریان خود را مدیریت می کنند. به عنوان یک جایزه، CD-ROM همراه شامل یک نسخه کوچک از CMAT است.
این مطالعه بر روی بیش از 300 ارزیابی CMAT از شرکت های تراشه آبی در طیف گسترده ای از بخش ها انجام شد. یافتهها سودهایی را که از مدیریت خوب مشتریان حاصل میشود، نشان میدهد. مطالعات موردی شامل 3M، BP، Hyundai، News International، Mobil، Prudential، SmithklineBeecham، NatWest Bank و Rolls-Royce است.
This timely book presents the results of the latest global research on Customer Management. The research — funded by QCi, IBM, and OgilvyOne — applied the unique diagnostic tool CMAT, the Customer Management Assessment Tool, developed by Qci and recognized as “the” global CRM scorecard and benchmark “best practice” standard for assessing how well organizations manage their customers. As a bonus, the accompanying CD-ROM includes a mini version of CMAT.
The study drew on over 300 CMAT assessments of blue chip companies across a wide variety of sectors. The findings illustrate the gains to be made from managing customers well. Case studies include 3M, BP, Hyundai, News International, Mobil, Prudential, SmithklineBeecham, NatWest Bank and Rolls-Royce.
دانلود کتاب «کارت امتیازی مدیریت مشتری: مدیریت CRM برای سود»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.