کتاب الکترونیکی

وب سایت سفارشی فرهنگی: سفارشی سازی وب سایت ها برای بازار جهانی

The Culturally Customized Web Site: Customizing Web Sites for the Global Marketplace

دانلود کتاب The Culturally Customized Web Site: Customizing Web Sites for the Global Marketplace (به فارسی: وب سایت سفارشی فرهنگی: سفارشی سازی وب سایت ها برای بازار جهانی) نوشته شده توسط «Nitish Singh – Arun Pereira»


اطلاعات کتاب وب سایت سفارشی فرهنگی: سفارشی سازی وب سایت ها برای بازار جهانی

موضوع اصلی: شبکه: اینترنت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Nitish Singh – Arun Pereira

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 177

حجم کتاب: 10 مگابایت

کد کتاب: 9780750678490 , 0750678496

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب وب سایت سفارشی فرهنگی: سفارشی سازی وب سایت ها برای بازار جهانی

در وب‌سایت سفارشی‌شده فرهنگی، نیتیش سینگ و آرون پریرا بر جنبه‌های فرهنگی طراحی وب‌سایت بین‌المللی تمرکز می‌کنند و بر سه هدف تمرکز می‌کنند: * اول، ارائه یک بررسی و نتایج نظرسنجی در مورد مسائل استانداردسازی/محلی‌سازی در وب * دوم، ارائه یک چارچوب علمی آزمایش‌شده برای طراحی وب‌سایت‌های بین‌المللی سازگار با فرهنگ، و ارائه ابزارهای کاربردی بومی‌سازی وب به بازاریابان و طراحان وب * سوم، برای نشان دادن قدرت و اثربخشی وب‌سایت‌های فرهنگی سفارشی‌شده این اولین کتابی است که به موضوع استانداردسازی وب‌سایت، بومی‌سازی می‌پردازد. -یا آنچه نویسندگان از آن به عنوان “سفارشی سازی فرهنگی” یاد می کنند. شواهد کمی برای نشان دادن اینکه آیا مصرف کنندگان بین المللی ترجیح می دهند از وب سایت های استاندارد جهانی یا وب سایت های سازگار با فرهنگ های محلی مرور و خرید کنند، جمع آوری شده است. وب‌سایت سفارشی‌شده فرهنگی، بینش‌هایی را در مورد اینکه آیا وب یک رسانه ارتباطی از نظر فرهنگی خنثی است یا رسانه‌ای آغشته به ارزش‌های فرهنگی است، ارائه می‌کند. همچنین شواهد تجربی در مورد اینکه آیا مصرف کنندگان محلی وب سایت های استاندارد شده یا وب سایت های سازگار با فرهنگ آنها را ترجیح می دهند ارائه شده است. از www.theculturallycustomizedwebsite.com بازدید کنید * اولین کتابی که یک چارچوب نظری علمی توسعه یافته و معتبر برای سفارشی سازی فرهنگی وب سایت ها ارائه می دهد * دستورالعمل های عملی را به متخصصان بازاریابی در بازار بین المللی ارائه می دهد و عملکرد یک رویکرد استاندارد شده برای بازاریابی الکترونیکی جهانی را به چالش می کشد * ارائه می دهد. مثال‌های گویا از قدرت فرهنگ در تأثیرگذاری بر مرور وب و رفتار خرید آنلاین


In The Culturally Customized Web Site, Nitish Singh and Arun Pereira focus on cultural aspects of international website design, honing in on three objectives: * First, to present a review and survey results on standardization/localization issues on the web * Second, to present a scientifically tested framework to design culturally adapted international websites, and provide marketers and web designers with practical web localization tools * Third, to show readers the power and effectiveness of culturally customized websites This is the first book to address the issue of website standardization, localization-or what the authors refer to as ”cultural customization”. Little evidence has been accumulated to show whether international consumers prefer to browse and buy from standardized global websites or websites adapted to local cultures. The Culturally Customized Web Site provides insights into whether the web is a culturally neutral medium of communication or a medium impregnated with cultural values. Also presented is empirical evidence as to whether local consumers prefer standardized websites or websites adapted to their culture. Visit www.theculturallycustomizedwebsite.com * The first book to offer a scientifically developed and validated theoretical framework to culturally customize web sites * Offers practical guidelines to marketing professionals in the international marketplace and challenges the practice of a standardized approach to global e-marketing * Provides illustrative examples of the power of culture in influencing web browsing and online buying behavior

دانلود کتاب «وب سایت سفارشی فرهنگی: سفارشی سازی وب سایت ها برای بازار جهانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.