کتاب الکترونیکی

کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری

The CRM Handbook: A Business Guide to Customer Relationship Management

دانلود کتاب The CRM Handbook: A Business Guide to Customer Relationship Management (به فارسی: کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری) نوشته شده توسط «Jill Dyché»


اطلاعات کتاب کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley Professional

نویسنده: Jill Dyché

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 160

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780201730623 , 0201730626

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری

نمای کلی عالی برای افراد غریبه به CRM. تنها جنبه ای که من دوست نداشتم، تفسیر نسبتاً کوتاه و بدبینانه در مورد حریم خصوصی در CRM بود. حریم خصوصی یک موضوع جدی است که شایسته توجه بیشتر است.


Great overview for strangers to CRM. The only aspect I did not like was the rather short and cynical commentary on privacy in CRM. Privacy is a serious issue that deserves more attention.

دانلود کتاب «کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.