دانلود کتاب The CRM Handbook: A Business Guide to Customer Relationship Management (به فارسی: کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری) نوشته شده توسط «Jill Dyché»
اطلاعات کتاب کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Addison-Wesley Professional
نویسنده: Jill Dyché
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 160
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 9780201730623 , 0201730626
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری
نمای کلی عالی برای افراد غریبه به CRM. تنها جنبه ای که من دوست نداشتم، تفسیر نسبتاً کوتاه و بدبینانه در مورد حریم خصوصی در CRM بود. حریم خصوصی یک موضوع جدی است که شایسته توجه بیشتر است.
دانلود کتاب «کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.