کتاب الکترونیکی

کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری

The CRM Handbook: A Business Guide to Customer Relationship Management

دانلود کتاب The CRM Handbook: A Business Guide to Customer Relationship Management (به فارسی: کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری) نوشته شده توسط «Jill Dyché»


اطلاعات کتاب کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley Professional

نویسنده: Jill Dyché

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 160

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780201730623 , 0201730626

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری

نمای کلی عالی برای افراد غریبه به CRM. تنها جنبه ای که من دوست نداشتم، تفسیر نسبتاً کوتاه و بدبینانه در مورد حریم خصوصی در CRM بود. حریم خصوصی یک موضوع جدی است که شایسته توجه بیشتر است.


Great overview for strangers to CRM. The only aspect I did not like was the rather short and cynical commentary on privacy in CRM. Privacy is a serious issue that deserves more attention.

دانلود کتاب «کتاب راهنمای CRM: راهنمای کسب و کار برای مدیریت ارتباط با مشتری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.