کتاب الکترونیکی

CFO به عنوان یکپارچه کننده کسب و کار

The CFO as business integrator

دانلود کتاب The CFO as business integrator (به فارسی: CFO به عنوان یکپارچه کننده کسب و کار) نوشته شده توسط «Cedric Read – Hans-Dieter Scheuermann – The mySAP Financials Team»


اطلاعات کتاب CFO به عنوان یکپارچه کننده کسب و کار

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Cedric Read – Hans-Dieter Scheuermann – The mySAP Financials Team

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 385

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 9780470851494 , 047085149X

توضیحات کتاب CFO به عنوان یکپارچه کننده کسب و کار

ممکن است یک بدبین وسوسه شود که به کتابی که توسط یک فروشنده نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) منتشر شده است – به ویژه SAP – که از مدیران ارشد مالی می خواهد تا بهتر از ERP استفاده کنند، تمسخر کند. این نرم افزار در نظر گرفته شده است تا تمام عملکردهای تجاری را در یک بسته نرم افزاری در دسترس عموم به هم پیوند دهد. بسیاری از مدیران با صرف بیش از حد روی این فناوری و سایر فناوری های اطلاعاتی، ارزش آن را زیر سوال می برند. در واقع، مقاله اخیر هاروارد بیزینس ریویو در عنوان خود این پیشنهاد صریح و تحریک آمیز را به همراه داشت که «IT مهم نیست». خوب، این نویسندگان بر این باورند که این مهم است، زیرا فرآیندهای فناوری اطلاعات و سیستم‌هایی که مدیر مالی از آنها پشتیبانی می‌کند، مستقیماً بر نتیجه نهایی تأثیر می‌گذارند. این کتاب تاریخچه موارد ارزشمند، مشاوره فنی و مدیریتی خاص، نمودارهای آموزنده و ورودی صریح مدیران را ارائه می دهد. این دیدگاه CFO را در مورد ادغام فرآیندهای فناوری اطلاعات در خدمات، زنجیره تامین، فرهنگ و تجزیه و تحلیل یک شرکت پوشش می دهد. هر فصل با یک “چک لیست CFO” مفید به پایان می رسد. کیس ها تبلیغاتی و بسیار مناسب با تکنولوژی هستند، بنابراین بین خطوط بخوانید. این کتاب در نهایت یک ابتکار بازاریابی است. با این حال، ما متن را خاص، آگاهانه و ارزش خواندن می دانیم.


A cynic might be tempted to sneer at a book published by a major Enterprise Resource Planning (ERP) software vendor – specifically, SAP – urging CFOs to make better use of ERP. This software is intended to tie all business functions together in a commonly accessible bundle. Having overspent on this and other information technologies, many executives question its value. Indeed, a recent Harvard Business Review article carried in its title the blunt, provocative suggestion that, “IT Doesn’t Matter.” Well, these authors believe it matters, because the IT processes and systems that the CFO supports directly affect the bottom line. The book offers valuable case histories, specific technological and managerial counsel, informative charts and candid input from executives. It covers the CFO’s perspective on integrating information technology processes into a company’s services, supply chains, culture and analytics. Each chapter ends with a useful “CFO Checklist.” The cases are promotional and very tech-friendly, so read between the lines. This book is, after all, a marketing initiative. Still, we find the text specific, knowledgeable and worth reading.

دانلود کتاب «CFO به عنوان یکپارچه کننده کسب و کار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.