کتاب الکترونیکی

بازاریابی ارتباط با مشتری موفق

Successful Customer Relationship Marketing

دانلود کتاب Successful Customer Relationship Marketing (به فارسی: بازاریابی ارتباط با مشتری موفق) نوشته شده توسط «Merlin Stone – Bryan Foss»


اطلاعات کتاب بازاریابی ارتباط با مشتری موفق

موضوع اصلی: کسب و کار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Merlin Stone – Bryan Foss

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 545

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0749435798 , 9780749435790 , 9780585443782

توضیحات کتاب بازاریابی ارتباط با مشتری موفق

همانطور که مشتریان در انتظارات خود به طور فزاینده ای پیچیده می شوند، تنوع و دامنه محصولات و خدمات ارائه شده بیشتر می شود. بنابراین چگونه شرکت ها می توانند اطمینان حاصل کنند که محصول یا خدمات آنها انتخاب ترجیحی آنها است و مهمتر از آن، ادامه می یابد؟ کلید ایجاد ارتباط نزدیک با آن مشتریان از طریق آگاهی از ترجیحات آنها است. این کتاب جدید به آنچه شرکت ها در سراسر جهان برای دستیابی به این هدف انجام می دهند نگاهی عمیق و عمیق می کند و نشان می دهد که چه ابزارها و تکنیک هایی واقعاً نتیجه می دهند. این به چهار بخش تقسیم می شود: بخش 1: دانش مشتری: شرکت ها چگونه داده های مشتری را تفسیر و استفاده می کنند. بخش 2: استراتژی و فناوری: چگونه تفکر تجارت الکترونیک و فناوری های جدید برای مدیریت مشتریان استفاده می شود. بخش 3: پیاده سازی: چگونگی تبدیل نظریه و فناوری به بهبود مدیریت (جهانی) مشتری را در نظر می گیرد. بخش 4: مطالعات بخش.


As customers become increasingly sophisticated in their expectations, the diversity and range of products and services on offer gets ever wider. So how can companies ensure that their product or service is their preferred choice and, more importantly, that it continues to be? The key is to develop a close relationship with those customers through knowledge of their preferences.This new book takes and indepth look at what companies all over the world are doing to achieve this and shows what tools and techniques are actually bringing results. It is divided into four parts: Part 1: Customer knowledge: how companies interpret and make use of customer data. Part 2: Strategy and technology: how e-business thinking and new technologies are used for managing customers. Part 3: Implementation: considers how to translate theory and technology into improved (global) customer management. Part 4: Sector studies.

دانلود کتاب «بازاریابی ارتباط با مشتری موفق»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.