کتاب الکترونیکی

استراتژی، نوآوری و تغییر: چالش‌های مدیریت

Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management

دانلود کتاب Strategy, Innovation, and Change: Challenges for Management (به فارسی: استراتژی، نوآوری و تغییر: چالش‌های مدیریت)


اطلاعات کتاب استراتژی، نوآوری و تغییر: چالش‌های مدیریت

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press, USA

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 344

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0071499881

توضیحات کتاب استراتژی، نوآوری و تغییر: چالش‌های مدیریت

هر سازمانی برای توسعه استراتژی خود باید سه سوال مرتبط بپرسد: ما کجا هستیم، کجا می خواهیم باشیم و چگونه به آنجا خواهیم رسید؟ در حالی که سوالات در طول زمان تغییر نمی کنند، واقعیت ها و محیط هایی که شرکت ها با آن مواجه هستند تغییر می کند. با توجه به واقعیت های امروزی، شرکت ها در مواجهه با چالش های قرن بیست و یکم چگونه باید به این سوالات پاسخ دهند؟ در این کتاب، مربیان پیشرو مدرسه بازرگانی از تحقیقات آکادمیک و در عین حال مرتبط با مدیریت خود برای کشف این سؤالات استفاده می کنند. آنها کتاب را به سه بخش تقسیم می کنند – موقعیت خود را درک کنید، گزینه های خود را توسعه دهید، و تغییر را رهبری کنید – و خواننده را با برخی از آخرین تفکراتی که به پاسخ به این سؤالات کمک می کند، آشنا می کنند. همه نویسندگان تجربه بین المللی گسترده ای در کار با مدیران ارشد دارند و از محققان دانشگاهی شناخته شده در زمینه خود هستند. آنها ایده های خود را به شیوه ای مستقیم، زنده و هدفمند ارائه می کنند. هدف آنها اطلاع رسانی، چالش و ارائه توصیه ها و ابزارهای عملی است. این کتاب به عنوان راهنمایی برای طیف وسیعی از چالش‌های تجاری معاصر، مانند مدیریت عدم اطمینان، ایجاد بازارهای جدید از طریق نوآوری، انرژی دادن به افراد، رهبری افراد باهوش در سازمان‌هایی با سلسله مراتب محدود، و معرفی تغییرات اساسی عمل می‌کند. تمرکز اصلی بر نگرانی ها و مسئولیت های اصلی مدیریت ارشد – استراتژی و رهبری است. واضح، واضح و دقیق، این کتاب خلاصه‌ای ارزشمند و منسجم از برخی از بهترین تفکرات فعلی مدرسه کسب‌وکار در مورد چالش‌های معاصر پیش روی سازمان‌ها را ارائه می‌کند. این یک راهنمای ایده آل برای MBA ها و مدیران شاغل خواهد بود.


Any organization must ask three interrelated questions in order to develop its strategy: where are we, where do we want to be, and how will we get there? While the questions do not change over time, the realities and environments that companies face do. Given today’s realities, how should companies answer these questions as they face the challenges of the 21st century? In this book, leading business school educators use their academic, yet managerially-relevant, research to explore these questions. They divide the book into three sections– Understand Your Situation, Develop Your Options, and Lead the Change–and take the reader through some of the latest thinking that helps answer these questions. All the authors have extensive international experience of working with senior managers and are well known academic researchers in their field. They present their ideas in a straightforward, lively, and purposeful way. Their goal is to inform, challenge, and provide practical advice and tools. The book serves as a guide to a range of contemporary business challenges, such as managing uncertainty, creating new markets through innovation, energizing people, leading clever people in organizations with limited hierarchy, and introducing radical change. The central focus is on the core concerns and responsibilities of senior management– strategy and leadership. Clear, crisp, and to the point, this book provides an invaluable and coherent summary of some of the best current business school thinking on contemporary challenges facing organizations. It will be an ideal guide for both MBAs and practicing managers.

دانلود کتاب «استراتژی، نوآوری و تغییر: چالش‌های مدیریت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.