دانلود کتاب ShaderX2: Introductions and Tutorials with DirectX 9.0 (به فارسی: ShaderX2: معرفی و آموزش با DirectX 9.0) نوشته شده توسط «Wolfgang F. Engel»
اطلاعات کتاب ShaderX2: معرفی و آموزش با DirectX 9.0
موضوع اصلی: برنامه نویسی: Libraries API
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wordware Publishing, Inc.
نویسنده: Wolfgang F. Engel
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 729
حجم کتاب: 7 مگابایت
کد کتاب: 9781556229022 , 1-55622-902-X
توضیحات کتاب ShaderX2: معرفی و آموزش با DirectX 9.0
ShaderX2: Introductions & Tutorials with DirectX 9 مجموعه ای از مقالات است که مقدمه ای بر برنامه نویسی سایه زن رأس و پیکسل با استفاده از DirectX 9 ارائه می دهد. از جمله نحوه ادغام سایهبانهای نوشته شده در زبان سایهزنی سطح بالا در برنامهتان و نحوه ایجاد مدلهای سهبعدی سازگار با سایهزن. سایر موضوعات مورد بحث پیاده سازی نقشه های سایه و حجم سایه ها برای ایجاد جلوه های سایه با ظاهر واقعی، استفاده از مدل های نورپردازی پیشرفته، افزودن افکت های مه برای افزایش واقع گرایی صحنه و باز کردن ویژگی های جدید مدل های سایه زن پیکسل و رأس 3.0 است. علاوه بر این، تسهیل فرآیند نمونه سازی سایه زن با استفاده از ابزار توسعه سایه زن جدید مورد بررسی قرار گرفته است.
روی سی دی: سی دی همراه حاوی نمونه ها و کد منبعی است که در مقالات بحث شده است.
ON THE CD: The companion CD contains examples and source code discussed in the articles.
دانلود کتاب «ShaderX2: معرفی و آموزش با DirectX 9.0»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.