کتاب الکترونیکی

ShaderX2: معرفی و آموزش با DirectX 9.0

ShaderX2: Introductions and Tutorials with DirectX 9.0

دانلود کتاب ShaderX2: Introductions and Tutorials with DirectX 9.0 (به فارسی: ShaderX2: معرفی و آموزش با DirectX 9.0) نوشته شده توسط «Wolfgang F. Engel»


اطلاعات کتاب ShaderX2: معرفی و آموزش با DirectX 9.0

موضوع اصلی: برنامه نویسی: Libraries API

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordware Publishing, Inc.

نویسنده: Wolfgang F. Engel

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 729

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 9781556229022 , 1-55622-902-X

توضیحات کتاب ShaderX2: معرفی و آموزش با DirectX 9.0

ShaderX2: Introductions & Tutorials with DirectX 9 مجموعه ای از مقالات است که مقدمه ای بر برنامه نویسی سایه زن رأس و پیکسل با استفاده از DirectX 9 ارائه می دهد. از جمله نحوه ادغام سایه‌بان‌های نوشته شده در زبان سایه‌زنی سطح بالا در برنامه‌تان و نحوه ایجاد مدل‌های سه‌بعدی سازگار با سایه‌زن. سایر موضوعات مورد بحث پیاده سازی نقشه های سایه و حجم سایه ها برای ایجاد جلوه های سایه با ظاهر واقعی، استفاده از مدل های نورپردازی پیشرفته، افزودن افکت های مه برای افزایش واقع گرایی صحنه و باز کردن ویژگی های جدید مدل های سایه زن پیکسل و رأس 3.0 است. علاوه بر این، تسهیل فرآیند نمونه سازی سایه زن با استفاده از ابزار توسعه سایه زن جدید مورد بررسی قرار گرفته است.

روی سی دی: سی دی همراه حاوی نمونه ها و کد منبعی است که در مقالات بحث شده است.


ShaderX2: Introductions & Tutorials with DirectX 9 is a collection of articles that provide an introduction to vertex and pixel shader programming using DirectX 9. Nearly a dozen experts in the graphics programming and software engineering fields share their knowledge on a variety of shader programming subjects, including how to integrate shaders written in the High Level Shading Language into your application and how to create shader-friendly 3D models. Other topics discussed are implementing shadow maps and shadow volumes to create realistic-looking shadow effects, using advanced lighting models, adding fog effects to increase a scene’s realism, and unlocking the new features of the pixel and vertex shader 3.0 models. Additionally, facilitating the shader prototyping process using a new shader development tool is addressed.

ON THE CD: The companion CD contains examples and source code discussed in the articles.

دانلود کتاب «ShaderX2: معرفی و آموزش با DirectX 9.0»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.