کتاب الکترونیکی

بازاریابی لیبل رکورد

Record Label Marketing

دانلود کتاب Record Label Marketing (به فارسی: بازاریابی لیبل رکورد) نوشته شده توسط «Tom Hutchison – Paul Allen – Amy Macy»


اطلاعات کتاب بازاریابی لیبل رکورد

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Focal Press

نویسنده: Tom Hutchison – Paul Allen – Amy Macy

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 462

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 0240812387 , 978-0-240-81238-0

نوبت چاپ: 2nd ed

توضیحات کتاب بازاریابی لیبل رکورد

مفاهیم و تعاریف بازاریابی – بازارها، تقسیم‌بندی بازار، و رفتار مصرف‌کننده – اعداد صنعت ایالات متحده – تحقیقات بازاریابی – عملیات شرکت ضبط – بیانیه سود و زیان – Soundscan و تجارت موسیقی – نحوه کار رادیو – نمودارها، پخش و تبلیغات — تبلیغات موسیقی ضبط شده — تبلیغات در صنعت ضبط — توزیع و خرده فروشی موسیقی — بازاریابی مردمی — بازاریابی رسانه های جدید — ویدیوهای موسیقی — صنعت ضبط بین المللی — پشتیبانی تور و تبلیغات تور — بازاریابی استراتژیک و محصولات ویژه — صنعت ضبط آینده — طرح بازاریابی


Marketing concepts and definitions — Markets, market segmentation, and consumber behavior — The U.S. industry numbers — Marketing research — Record label operations — The profit and loss statement — Soundscan and the music business — How radio works — Charts, airplay, and promotion — Publicity of recorded music — Advertising in the recording industry — Music distribution and retailing — Grassroots marketing — New media marketing — Music videos — The international recording industry — Tour support and promotional touring — Strategic marketing and special products — The recording industry of the future — The marketing plan

دانلود کتاب «بازاریابی لیبل رکورد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.