کتاب الکترونیکی

جستجوها: طراحی، تئوری و تاریخ در بازی ها و روایت ها، ویرایش دوم

Quests: Design, Theory, and History in Games and Narratives, 2nd Edition

دانلود کتاب Quests: Design, Theory, and History in Games and Narratives, 2nd Edition (به فارسی: جستجوها: طراحی، تئوری و تاریخ در بازی ها و روایت ها، ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Jeff Howard»


اطلاعات کتاب جستجوها: طراحی، تئوری و تاریخ در بازی ها و روایت ها، ویرایش دوم

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: A K PETERS

نویسنده: Jeff Howard

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2022

تعداد صفحه: 275

حجم فایل: 115.36 مگابایت

کد کتاب: 0367686074 , 9781000576405

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب جستجوها: طراحی، تئوری و تاریخ در بازی ها و روایت ها، ویرایش دوم

این نسخه جدید به روز شده با ترکیب تئوری و عمل، یک نمای کلی از نحوه ایجاد ماموریت های عمیق و معنادار برای بازی ها ارائه می دهد. از موتور بازی Unity همراه با Fungus و دیگر افزونه‌های رایگان استفاده می‌کند تا ورود قابل دسترسی به طراحی کوئست را فراهم کند. این کتاب با مقدمه‌ای بر تئوری و تاریخچه کوئست‌ها در بازی‌ها آغاز می‌شود، قبل از اینکه به چهار جزء نظری کوئست‌ها بپردازد: فضاها، اشیا، بازیگران و چالش‌ها. هر فصل همچنین شامل یک بخش عملی، همراه با تمرین‌ها و پیشنهادات برای استفاده از فن‌آوری‌های خاص برای چهار جنبه حیاتی طراحی کوئست است: – طراحی سطح – ایجاد آیتم جستجو – NPC و ساخت دیالوگ – اسکریپت‌نویسی این کتاب برای همه جالب خواهد بود. طراحان بازی به دنبال ایجاد ماموریت های جدید و نوآورانه در بازی های خود هستند. همچنین برای محققان رسانه‌های جدید و همچنین محققان علوم انسانی در زمینه‌های اسطوره‌شناسی و روان‌شناسی عمق که می‌خواهند آموزش به کمک رایانه را به روشی نوآورانه به کلاس درس خود بیاورند، جذاب خواهد بود. وب‌سایت همراه شامل اسلایدهای سخنرانی و کارگاه است و می‌توانید به آدرس زیر دسترسی داشته باشید: www.designingquests.com


Combining theory and practice, this updated new edition provides a complete overview of how to create deep and meaningful quests for games. It uses the Unity game engine in conjunction with Fungus and other free plugins to provide an accessible entry into quest design. The book begins with an introduction to the theory and history of quests in games, before covering four theoretical components of quests: their spaces, objects, actors, and challenges. Each chapter also includes a practical section, with accompanying exercises and suggestions for the use of specific technologies for four crucial aspects of quest design: – level design – quest item creation – NPC and dialogue construction – scripting This book will be of great interest to all game designers looking to create new, innovative quests in their games. It will also appeal to new media researchers, as well as humanities scholars in the fields of mythology and depth-psychology that want to bring computer-assisted instruction into their classroom in an innovative way. The companion website includes lecture and workshop slides, and can be accessed at: www.designingquests.com

دانلود کتاب «جستجوها: طراحی، تئوری و تاریخ در بازی ها و روایت ها، ویرایش دوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید