کتاب الکترونیکی

سرقت ادبی، اینترنت، و یادگیری دانش آموز: بهبود یکپارچگی تحصیلی

Plagiarism, the Internet, and Student Learning: Improving Academic Integrity

دانلود کتاب Plagiarism, the Internet, and Student Learning: Improving Academic Integrity (به فارسی: سرقت ادبی، اینترنت، و یادگیری دانش آموز: بهبود یکپارچگی تحصیلی) نوشته شده توسط «Wendy Sutherland-Smith»


اطلاعات کتاب سرقت ادبی، اینترنت، و یادگیری دانش آموز: بهبود یکپارچگی تحصیلی

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Wendy Sutherland-Smith

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 235

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780415432931 , 0415432936 , 0415432928 , 9780415432924 , 9780203928370

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب سرقت ادبی، اینترنت، و یادگیری دانش آموز: بهبود یکپارچگی تحصیلی

نوشته شده برای مربیان آموزش عالی، مدیران و سیاستگذاران، سرقت ادبی، اینترنت و یادگیری دانشجویی، درک نظری را با یک مدل عملی سرقت ادبی ترکیب می کند و هدف آن توضیح چرایی و چگونگی توسعه سرقت علمی است. راه جدیدی برای مفهوم سرقت ادبی ارائه می دهد و چارچوبی را برای متخصصانی که با سرقت علمی در آموزش عالی سر و کار دارند ارائه می دهد.

ساترلند اسمیت مدلی از سرقت ادبی به نام پیوسته سرقت ادبی ارائه می دهد که به طور مفید بحث و جهت گیری سرقت ادبی را ارائه می دهد. مدیریت در اکثر محیط های آموزشی این مدل از یک بررسی بین رشته‌ای سرقت ادبی با تمرکز ویژه بر درک چگونگی درک و پاسخ مربیان و دانش‌آموزان به موضوعات سرقت ادبی ایجاد شد. تکامل سرقت ادبی، از زمان تولد آن در حقوق، تا یک موضوع جهانی، چالش‌هایی را برای مربیان بین‌المللی در محیط‌های فرهنگی متنوع ایجاد می‌کند. مطالعات موردی گنجانده شده، صدای مربیان و دانش آموزانی است که در مورد پیچیدگی سرقت علمی در سیاست و عمل، و همچنین تنش بین پاسخ های سازمانی و فردی بحث می کنند. مروری بر مطالعات بین‌المللی به‌علاوه تحقیقات تجربی کیفی در مورد سرقت ادبی، که در استرالیا بین سال‌های 2004-2006 انجام شد، توضیح می‌دهد که چرا این موضوع به عنوان یک موضوع اصلی مطرح شده است. این کتاب رویکردهای آموزشی فعلی را با توجه به مسائل مربوط به سرقت ادبی، به ویژه سرقت علمی اینترنتی، بررسی می کند. این مدل بینشی را در مورد روش‌هایی ارائه می‌کند که از طریق آنها می‌توان رویکردهای آموزشی و یادگیری را برای مقابله با چهره در حال تغییر سرقت ادبی افزایش داد. این کتاب مربیان آموزش عالی، مدیران و سیاست گذاران را به چالش می کشد تا باورها و شیوه های خود را در مدیریت پدیده سرقت ادبی در نوشته های دانشگاهی بررسی کنند.


Written for Higher Education educators, managers and policy-makers, Plagiarism, the Internet and Student Learning combines theoretical understandings with a practical model of plagiarism and aims to explain why and how plagiarism developed. It offers a new way to conceptualize plagiarism and provides a framework for professionals dealing with plagiarism in higher education.

Sutherland-Smith presents a model of plagiarism, called the plagiarism continuum, which usefully informs discussion and direction of plagiarism management in most educational settings. The model was developed from a cross-disciplinary examination of plagiarism with a particular focus on understanding how educators and students perceive and respond to issues of plagiarism. The evolution of plagiarism, from its birth in Law, to a global issue, poses challenges to international educators in diverse cultural settings. The case studies included are the voices of educators and students discussing the complexity of plagiarism in policy and practice, as well as the tensions between institutional and individual responses. A review of international studies plus qualitative empirical research on plagiarism, conducted in Australia between 2004-2006, explain why it has emerged as a major issue. The book examines current teaching approaches in light of issues surrounding plagiarism, particularly Internet plagiarism. The model affords insight into ways in which teaching and learning approaches can be enhanced to cope with the ever-changing face of plagiarism. This book challenges Higher Education educators, managers and policy-makers to examine their own beliefs and practices in managing the phenomenon of plagiarism in academic writing.

دانلود کتاب «سرقت ادبی، اینترنت، و یادگیری دانش آموز: بهبود یکپارچگی تحصیلی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.