کتاب الکترونیکی

پرشور و سودآور: چرا استراتژی های مشتری شکست می خورند و ده قدم برای انجام درست آن ها!

Passionate and Profitable: Why Customer Strategies Fail and Ten Steps to Do Them Right!

دانلود کتاب Passionate and Profitable: Why Customer Strategies Fail and Ten Steps to Do Them Right! (به فارسی: پرشور و سودآور: چرا استراتژی های مشتری شکست می خورند و ده قدم برای انجام درست آن ها!) نوشته شده توسط «Lior Arussy»


اطلاعات کتاب پرشور و سودآور: چرا استراتژی های مشتری شکست می خورند و ده قدم برای انجام درست آن ها!

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Lior Arussy

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 223

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780471713920 , 0-471-71392-9

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب پرشور و سودآور: چرا استراتژی های مشتری شکست می خورند و ده قدم برای انجام درست آن ها!

من همیشه گفته ام که آموزش بدون اعدام فقط سرگرمی است – و لیور این را به زیبایی در کتابش نشان می دهد. یادگیری نحوه اجرای یک استراتژی متمرکز بر مشتری موفق بسیار مهم است و برای انجام آن به خوبی به دانش و فرآیند نیاز دارید. این کتاب را بخوانید و یاد بگیرید. – تیم سندرز، نویسنده “Love is The Killer App” “Lior اندیشه های اصیل را به دنیای تجارت می آورد، ایده هایی برگرفته از واقعیت، بر اساس مشاهدات محکم با هدف روشن کمک به مردم برای کسب درآمد. این را بخوانید و سود ببرید. – جری. واس، نویسنده کتاب «فروش نرم در دنیای سخت» و رئیس واس مشاور «شاید این کتاب را دوست نداشته باشید. پر از میانبرهای آسان و افسانه‌های حس خوب نیست. اما، وقتی آماده هستید که قدم بزنید و فقط صحبت نکنید) درباره رفتار درست با مشتریان و رشد کسب و کارتان، کتاب لیور مکان خوبی برای شروع مسیری است که به ندرت دنبال می‌شود و بسیار سودآور است. – نویسنده ست گودین، گاو بنفش و جایزه رایگان در داخل “لیور آروسی یک حامی واقعی مشتری است. این کتاب برای هر کسی که می داند تنها مزیت رقابتی پایدار ایجاد یک تجربه منحصر به فرد و معنادار مشتری است، خواندن این کتاب ضروری است. – جینجر کانلون. ، سردبیر، مجله CRM بر اساس مطالعه جهانی CEM Strativity در سال 2003، 450f از مدیران مورد بررسی معتقد نیستند که آنها سزاوار وفاداری مشتری هستند. پس از یک دهه کتاب مشتری محور، بازار با بیش از 50 مشتری متمرکز در وضعیت بحرانی قرار دارد. پروژه ها شکست می خورند. پرشور و سودمند کتاب جدیدی است که نگاهی انتقادی به وضعیت تعهد شرکت ها به مشتریان دارد و اشتباهات مهلکی که شرکت ها مرتکب می شوند و خدماتی که به مشتریان خود می پردازند را آشکار می کند. پر از مثال ها و آمار، پرشور و سودآور استدلال می‌کند که موفقیت استراتژی‌های مشتری به انتخاب‌های سخت و جدی بستگی دارد نه کارهای آرایشی، این معاملات سخت است که به شرکت‌ها کمک می‌کند اشتیاق خود را برای مشتریان آزاد کنند و در مقابل، سودآوری و فروش خود را افزایش دهند.


I’ve always said that education without execution is just entertainment – and Lior illustrates this beautifully in his book. It is important to learn HOW to implement a successful Customer focus strategy and you need knowledge and process to do it well. Read this book and learn. – Tim Sanders, Author of “Love is The Killer App” “Lior brings original thought to the world of business, ideas drawn from reality, based on solid observations with the clear objective of helping people make money. Read this and profit. – Jerry Vass, Author of “Soft Selling in A Hard World” and President Vass Consulting “You might not like this book. It’s not filled with easy shortcuts and feel-good platitudes. BUT, when you’re ready to walk the walk and not just talk the talk) about treating your customers right and growing your business, Lior’s book is a fine place to start down that rarely-followed, very profitable path. – Seth Godin Author, Purple Cow and Free Prize Inside “Lior Arussy is a true customer advocate. This book is a must-read for anyone who knows that the only sustainable competitive advantage is to create a unique and meaningful customer experience. – Ginger Conlon, Editor-in-Chief, CRM magazine According to Strativity’s 2003 CEM global study, 450f executives surveyed do not believe they deserve the customer’s loyalty. Following a decade of customer-centric books, the market is in a state of crises with over 50ustomer focused projects fail. Passionate and Profitable is a new book that takes a critical look at the state of the companies’ commitment to customers and exposes the fatal mistakes companies make and the lip service they pay to their customers. Full of examples and statistics, Passionate and Profitable argues that customer strategies success depends on making serious tough choices and not cosmetic works. It is those tough trade offs that will help companies unleash their passion for customers and in return, increase their profitability and sales.

دانلود کتاب «پرشور و سودآور: چرا استراتژی های مشتری شکست می خورند و ده قدم برای انجام درست آن ها!»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.