دانلود کتاب Passionate and Profitable: Why Customer Strategies Fail and Ten Steps to Do Them Right! (به فارسی: پرشور و سودآور: چرا استراتژی های مشتری شکست می خورند و ده قدم برای انجام درست آن ها!) نوشته شده توسط «Lior Arussy»
اطلاعات کتاب پرشور و سودآور: چرا استراتژی های مشتری شکست می خورند و ده قدم برای انجام درست آن ها!
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Lior Arussy
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 223
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780471713920 , 0-471-71392-9
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب پرشور و سودآور: چرا استراتژی های مشتری شکست می خورند و ده قدم برای انجام درست آن ها!
من همیشه گفته ام که آموزش بدون اعدام فقط سرگرمی است – و لیور این را به زیبایی در کتابش نشان می دهد. یادگیری نحوه اجرای یک استراتژی متمرکز بر مشتری موفق بسیار مهم است و برای انجام آن به خوبی به دانش و فرآیند نیاز دارید. این کتاب را بخوانید و یاد بگیرید. – تیم سندرز، نویسنده “Love is The Killer App” “Lior اندیشه های اصیل را به دنیای تجارت می آورد، ایده هایی برگرفته از واقعیت، بر اساس مشاهدات محکم با هدف روشن کمک به مردم برای کسب درآمد. این را بخوانید و سود ببرید. – جری. واس، نویسنده کتاب «فروش نرم در دنیای سخت» و رئیس واس مشاور «شاید این کتاب را دوست نداشته باشید. پر از میانبرهای آسان و افسانههای حس خوب نیست. اما، وقتی آماده هستید که قدم بزنید و فقط صحبت نکنید) درباره رفتار درست با مشتریان و رشد کسب و کارتان، کتاب لیور مکان خوبی برای شروع مسیری است که به ندرت دنبال میشود و بسیار سودآور است. – نویسنده ست گودین، گاو بنفش و جایزه رایگان در داخل “لیور آروسی یک حامی واقعی مشتری است. این کتاب برای هر کسی که می داند تنها مزیت رقابتی پایدار ایجاد یک تجربه منحصر به فرد و معنادار مشتری است، خواندن این کتاب ضروری است. – جینجر کانلون. ، سردبیر، مجله CRM بر اساس مطالعه جهانی CEM Strativity در سال 2003، 450f از مدیران مورد بررسی معتقد نیستند که آنها سزاوار وفاداری مشتری هستند. پس از یک دهه کتاب مشتری محور، بازار با بیش از 50 مشتری متمرکز در وضعیت بحرانی قرار دارد. پروژه ها شکست می خورند. پرشور و سودمند کتاب جدیدی است که نگاهی انتقادی به وضعیت تعهد شرکت ها به مشتریان دارد و اشتباهات مهلکی که شرکت ها مرتکب می شوند و خدماتی که به مشتریان خود می پردازند را آشکار می کند. پر از مثال ها و آمار، پرشور و سودآور استدلال میکند که موفقیت استراتژیهای مشتری به انتخابهای سخت و جدی بستگی دارد نه کارهای آرایشی، این معاملات سخت است که به شرکتها کمک میکند اشتیاق خود را برای مشتریان آزاد کنند و در مقابل، سودآوری و فروش خود را افزایش دهند.
دانلود کتاب «پرشور و سودآور: چرا استراتژی های مشتری شکست می خورند و ده قدم برای انجام درست آن ها!»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.