کتاب الکترونیکی

بهینه سازی و تحلیل غیرهموار

Optimization and nonsmooth analysis

دانلود کتاب Optimization and nonsmooth analysis (به فارسی: بهینه سازی و تحلیل غیرهموار) نوشته شده توسط «Frank H. Clarke»


اطلاعات کتاب بهینه سازی و تحلیل غیرهموار

موضوع اصلی: بهينه سازي. تحقیق در عملیات.

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Society for Industrial and Applied Mathematics

نویسنده: Frank H. Clarke

زبان: English

فرمت کتاب: djvu (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1987

تعداد صفحه: 321

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780898712568 , 0898712564

توضیحات کتاب بهینه سازی و تحلیل غیرهموار

Mathematical Reviews در مورد این کتاب گفته است که “قرار بود تبدیل به یک مرجع کلاسیک شود.” این کتاب در ترجمه روسی منتشر شده است و هم به دلیل ارائه پر جنب و جوش و هم کمک های اساسی آن مورد ستایش قرار گرفته است. نویسنده ابتدا یک نظریه کلی از تجزیه و تحلیل و هندسه غیرهموار ایجاد می کند که همراه با مجموعه ای از تکنیک های مرتبط، تأثیر عمیقی بر چندین شاخه از تجزیه و تحلیل و بهینه سازی داشته است. سپس کلارک این روش ها را برای به دست آوردن یک رویکرد قدرتمند و یکپارچه برای تجزیه و تحلیل مسائل در کنترل بهینه و برنامه ریزی ریاضی به کار می گیرد. نمونه هایی از اقتصاد، مهندسی، فیزیک ریاضی و شاخه های مختلف تجزیه و تحلیل در این جلد تجدید چاپ شده است.


Mathematical Reviews said of this book that it was “destined to become a classical reference.” This book has appeared in Russian translation and has been praised both for its lively exposition and its fundamental contributions. The author first develops a general theory of nonsmooth analysis and geometry which, together with a set of associated techniques, has had a profound effect on several branches of analysis and optimization. Clarke then applies these methods to obtain a powerful, unified approach to the analysis of problems in optimal control and mathematical programming. Examples are drawn from economics, engineering, mathematical physics, and various branches of analysis in this reprint volume.

دانلود کتاب «بهینه سازی و تحلیل غیرهموار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.