کتاب الکترونیکی

زبان سایه زنی OpenGL

OpenGL Shading Language

دانلود کتاب OpenGL Shading Language (به فارسی: زبان سایه زنی OpenGL)


اطلاعات کتاب زبان سایه زنی OpenGL

موضوع اصلی: برنامه نویسی: Libraries API

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: ADDISON WESLEY PROF

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 379

حجم کتاب: 6 مگابایت

توضیحات کتاب زبان سایه زنی OpenGL

این راهنما توضیح می‌دهد که چگونه برنامه‌ریزی سخت‌افزار گرافیکی را می‌توان از طریق یک زبان سطح بالا در بین پلتفرم گرافیکی سه‌بعدی API، OpenGL نشان داد. برای برنامه نویسان برنامه در نظر گرفته شده است، دستورات OpenGL مورد استفاده برای ایجاد و دستکاری سایه بان ها را معرفی می کند و نمونه هایی از سایه زن های بافت ذخیره شده، سایه زن های بافت رویه ای، سایه زن های متحرک، سایه زن های غیر عکاسی و سایه زن ها را برای تصویربرداری ارائه می دهد. سی صفحه رنگی و یک مرجع تابع API ارائه شده است.


This guide explains how graphics hardware programmability can be exposed through a high-level language in the cross-platform 3D graphics API, OpenGL. Intended for application programmers, it introduces the OpenGL commands used to create and manipulate shaders, and provides examples of stored texture shaders, procedural texture shaders, animated shaders, non-photorealistic shaders, and shaders for imaging. Thirty color plates and an API function reference are provided.

دانلود کتاب «زبان سایه زنی OpenGL»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.