دانلود کتاب Open Innovation in the Financial Services: Growing Through Openness, Flexibility and Customer Integration (به فارسی: نوآوری باز در خدمات مالی: رشد از طریق باز بودن، انعطاف پذیری و ادغام مشتری) نوشته شده توسط «Daniel Fasnacht»
اطلاعات کتاب نوآوری باز در خدمات مالی: رشد از طریق باز بودن، انعطاف پذیری و ادغام مشتری
موضوع اصلی: اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Daniel Fasnacht
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 219
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 3540882308 , 9783540882305
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب نوآوری باز در خدمات مالی: رشد از طریق باز بودن، انعطاف پذیری و ادغام مشتری
نوآوری باز به معنای جمع آوری ایده های جدید از منابع فراتر از مرزهای سازمانی است. زمانی اتفاق میافتد که راهحلهایی برای رفع نیازهای مشتریان با همکاری توسعه داده میشوند و محصولات و خدمات حاصل از طریق یک شبکه انعطافپذیر از شرکا توزیع میشوند. کتاب Daniel FasnachtvЂ™، اولین در نوع خود، مدل های کسب و کار باز را در زمینه صنعت خدمات مالی مورد بحث قرار می دهد. او محرکهای تغییرات استراتژیک مانند مشتریان پیشرفتهتر یا سهامداران خواستار را در میان سایر روندها، از جمله بحران مالی اخیر جهانی، تشریح میکند و توضیح میدهد که چرا گذار از یک مدل عملیات بسته به نوآوری باز حیاتی است. مطالعات موردی مختلف نحوه ادغام مشتری در فرآیند نوآوری شرکت را نشان میدهد و بر اهمیت تقسیمبندی مشتری هوشمند و یک مدل مشاوره جامع برای خدمت به مشتریان در سراسر جهان تأکید میکند. رهبران باید مجموعه ای از شیوه های مدیریتی جدید را توسعه دهند تا بتوانند در چندین جهت استراتژیک سرمایه گذاری کنند. آنها مسئول ارائه یک تجربه قابل توجه به مشتریان و ایجاد سرمایه روابط اجتماعی بر اساس فرهنگ نوآوری باز هستند. نوآوری باز در خدمات مالی چارچوب بسیار مورد نیاز را برای کمک به درک پویایی صنعت در بانکداری و استفاده حداکثری از انرژی سازمانی با استفاده از نوآوری باز برای حفظ رشد سودآور فراهم می کند.
این کتاب در زمان مناسب ارائه میشود و طرز فکر جدیدی را برای تجارت ارائه میکند – نه تنها برای استراتژیهای توسعه به طور کلی، بلکه به ویژه در زمانهای آشفته.
Open innovation means gathering new ideas from sources beyond organizational boundaries. It occurs when solutions to address clients’ needs are developed in collaboration and the resulting products and services are distributed through a flexible network of partners. Daniel Fasnacht’s book, the first of its kind, discusses open business models in the context of the financial services industry. He elaborates the drivers for strategic change such as increasingly sophisticated clients or demanding shareholders among other trends, including the recent global financial crisis, and explains why the transition from a closed model of operation to open innovation is vital. Various case studies illustrate how to integrate the client into the firm’s innovation process and emphasize the importance of smart client segmentation and a holistic advisory model to serve clients around the globe. Leaders must develop a set of new management practices to be able to invest in multiple strategic directions. They are responsible for giving clients a remarkable experience and for creating social relationship capital based upon an open innovation culture. Open Innovation in the Financial Services provides a much-needed framework for helping to understand industry dynamics in banking and to make the most of organizational energy by using open innovation to sustain profitable growth.
The book comes at the right time and offers a new mindset for business – not only for expansion strategies in general, but especially during turbulent times.
دانلود کتاب «نوآوری باز در خدمات مالی: رشد از طریق باز بودن، انعطاف پذیری و ادغام مشتری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.