دانلود کتاب Media Argumentation: Dialect, Persuasion and Rhetoric (به فارسی: استدلال رسانه ای: گویش، اقناع و بلاغت) نوشته شده توسط «Douglas Walton»
اطلاعات کتاب استدلال رسانه ای: گویش، اقناع و بلاغت
موضوع اصلی: فلسفه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Cambridge University Press
نویسنده: Douglas Walton
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 407
حجم کتاب: 6 مگابایت
کد کتاب: 9780521876902 , 0521876907
نوبت چاپ: illustrated edition
توضیحات کتاب استدلال رسانه ای: گویش، اقناع و بلاغت
استدلال رسانه ای یک نیروی قدرتمند در زندگی ما است. از سخنرانی های سیاسی گرفته تا تبلیغات تلویزیونی گرفته تا تبلیغات جنگ، می تواند به طور موثری اقدام سیاسی را بسیج کند، بر مردم تأثیر بگذارد و محصولات را به بازار عرضه کند. این کتاب روشی جدید و منظم از تفکر درباره تأثیر رسانههای جمعی در زندگی ما ارائه میکند و تلاقی منابع رسانهای را با نظریه استدلال، منطق غیررسمی، نظریه محاسباتی و نظریههای متقاعدسازی نشان میدهد. داگلاس والتون با استفاده از انواع مطالعات موردی که نشاندهنده استدلالهایی است که معمولاً در رسانههای جمعی رخ میدهند، نشان میدهد که چگونه ابزارهایی که اخیراً در نظریه استدلال ایجاد شدهاند، میتوانند به طور مفید برای شناسایی، تحلیل و ارزیابی استدلالهای رسانهای به کار روند.
دانلود کتاب «استدلال رسانه ای: گویش، اقناع و بلاغت»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.