تجارت

بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی: کاربردهای نوظهور و توسعه نظری

Digital And Social Media Marketing: Emerging Applications And Theoretical Development

دانلود کتاب Digital And Social Media Marketing: Emerging Applications And Theoretical Development (به فارسی: بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی: کاربردهای نوظهور و توسعه نظری) نوشته شده توسط «Nripendra P. Rana – Emma L. Slade – Ganesh Prasad Sahu – Hatice Kizgin – Nitish Singh – Bidit Dey – Anabel Gutierrez – Yogesh K. Dwivedi»


اطلاعات کتاب بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی: کاربردهای نوظهور و توسعه نظری

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Nripendra P. Rana – Emma L. Slade – Ganesh Prasad Sahu – Hatice Kizgin – Nitish Singh – Bidit Dey – Anabel Gutierrez – Yogesh K. Dwivedi

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 337

حجم فایل: 6.83 مگابایت

کد کتاب: 3030243745 , 9783030243746

توضیحات کتاب بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی: کاربردهای نوظهور و توسعه نظری

این کتاب به بررسی مسائل و مفاهیم بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی برای بازارهای نوظهور می پردازد. این بازارها مستلزم انطباق‌های اساسی از نظریه‌ها و رویکردهای توسعه‌یافته در جهان غرب است. این کتاب مشکلات خاص بازارهای نوظهور را بررسی می‌کند، در حالی که ساختارهای نظری جدید و کاربردهای عملی بازاریابی دیجیتال را شناسایی می‌کند. این به موضوعاتی مانند تبلیغات شفاهی الکترونیکی (eWOM)، تفاوت های جمعیت شناختی در بازاریابی دیجیتال، بازاریابی تلفن همراه، تبلیغات موتورهای جستجو و موارد دیگر می پردازد. افزایش بنیادی در دسترسی زمانی و جغرافیایی به مصرف کنندگان قدرت می دهد تا بر برندها، محصولات و خدمات تأثیر بگذارند. فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات (ICT) و رسانه‌های دیجیتال تأثیر قابل توجهی بر نحوه برقراری ارتباط مردم و برآوردن نیازهای اجتماعی-اقتصادی، عاطفی و مادی خود دارند. این فناوری‌ها همچنین توسط کسب‌وکارها برای اهداف مختلفی از جمله توزیع و فروش کالا، خرده‌فروشی خدمات مصرف‌کننده، مدیریت ارتباط با مشتری و تأثیرگذاری بر رفتار مصرف‌کننده با به‌کارگیری شیوه‌های بازاریابی دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کتاب به این موضوع توجه می کند، زیرا به بررسی تمرین و تحقیقات مرتبط با بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی می پردازد.


This book examines issues and implications of digital and social media marketing for emerging markets. These markets necessitate substantial adaptations of developed theories and approaches employed in the Western world. The book investigates problems specific to emerging markets, while identifying new theoretical constructs and practical applications of digital marketing. It addresses topics such as electronic word of mouth (eWOM), demographic differences in digital marketing, mobile marketing, search engine advertising, among others. A radical increase in both temporal and geographical reach is empowering consumers to exert influence on brands, products, and services. Information and Communication Technologies (ICTs) and digital media are having a significant impact on the way people communicate and fulfil their socio-economic, emotional and material needs. These technologies are also being harnessed by businesses for various purposes including distribution and selling of goods, retailing of consumer services, customer relationship management, and influencing consumer behaviour by employing digital marketing practices. This book considers this, as it examines the practice and research related to digital and social media marketing.

دانلود کتاب «بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی: کاربردهای نوظهور و توسعه نظری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید