کتاب الکترونیکی

بازاریابی بدون بسته بندی

Marketing Unwrapped

دانلود کتاب Marketing Unwrapped (به فارسی: بازاریابی بدون بسته بندی) نوشته شده توسط «Ray Perry»


اطلاعات کتاب بازاریابی بدون بسته بندی

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Ray Perry

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 225

حجم کتاب: 10 مگابایت

کد کتاب: 9780471486947 , 0-471-48694-9

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب بازاریابی بدون بسته بندی

این کتاب که توسط مدیر بازاریابی CIM، ری پری، به شیوه‌ای بسیار قابل دسترس و گاهی سرگرم‌کننده نوشته شده است، تکامل اصول بازاریابی در قرن بیستم را پیش از حرکت سریع به سمت مسائلی که بازاریاب قرن بیست و یکم با آن مواجه است، تشریح می‌کند. این موارد از گسترش رسانه ها و انتخاب هایی که اکنون به بازاریاب ارائه می دهد تا نگرانی های مصرف کنندگان در مورد حفظ حریم خصوصی و حفاظت از داده ها را شامل می شود. این موضوعات و دیگر موضوعات کلیدی مشخص شده‌اند و نشان می‌دهند که چگونه بر عملکرد بازاریابی تأثیر می‌گذارند و شکل می‌دهند. آنچه مشخص می شود این است که برای موفقیت در آینده، “بازاریابان باید انعطاف پذیر، سازگار و چند مهارت باشند”. بازاریابی پان، معیارهای اندازه گیری، مدیریت دانش، CRM و مدیریت زنجیره تامین یکپارچه، همگی مهم خواهند بود و به احتمال زیاد بسیاری از آنها به خودی خود به نقش های بازاریابی تخصصی تبدیل خواهند شد.


Written by CIM’s Director of Marketing, Ray Perry, in a very accessible, sometimes amusing manner, the book outlines the evolution of marketing basics in the 20th century before swiftly moving on to the issues that face the 21st century marketer. These range from the proliferation of media and the choices this now presents the marketer, to consumers’ concerns over privacy and data protection. These and other key themes are outlined, demonstrating how they will impact and shape the marketing function. What becomes clear is that in order to succeed in the future, “marketers will need to be flexible, adaptable and multi-skilled”. Pan-marketing, measuring metrics, knowledge management, CRM and integrated supply chain management will all be important, and it is likely many of them will become specialist marketing roles in their own right.

دانلود کتاب «بازاریابی بدون بسته بندی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.