دانلود کتاب Marketing Unwrapped (به فارسی: بازاریابی بدون بسته بندی) نوشته شده توسط «Ray Perry»
اطلاعات کتاب بازاریابی بدون بسته بندی
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Ray Perry
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 225
حجم کتاب: 10 مگابایت
کد کتاب: 9780471486947 , 0-471-48694-9
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب بازاریابی بدون بسته بندی
این کتاب که توسط مدیر بازاریابی CIM، ری پری، به شیوهای بسیار قابل دسترس و گاهی سرگرمکننده نوشته شده است، تکامل اصول بازاریابی در قرن بیستم را پیش از حرکت سریع به سمت مسائلی که بازاریاب قرن بیست و یکم با آن مواجه است، تشریح میکند. این موارد از گسترش رسانه ها و انتخاب هایی که اکنون به بازاریاب ارائه می دهد تا نگرانی های مصرف کنندگان در مورد حفظ حریم خصوصی و حفاظت از داده ها را شامل می شود. این موضوعات و دیگر موضوعات کلیدی مشخص شدهاند و نشان میدهند که چگونه بر عملکرد بازاریابی تأثیر میگذارند و شکل میدهند. آنچه مشخص می شود این است که برای موفقیت در آینده، “بازاریابان باید انعطاف پذیر، سازگار و چند مهارت باشند”. بازاریابی پان، معیارهای اندازه گیری، مدیریت دانش، CRM و مدیریت زنجیره تامین یکپارچه، همگی مهم خواهند بود و به احتمال زیاد بسیاری از آنها به خودی خود به نقش های بازاریابی تخصصی تبدیل خواهند شد.
دانلود کتاب «بازاریابی بدون بسته بندی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.