دانلود کتاب Nonprofit Internet Strategies: Best Practices for Marketing, Communications, and Fundraising (به فارسی: استراتژیهای اینترنتی غیرانتفاعی: بهترین روشها برای بازاریابی، ارتباطات و جذب سرمایه) نوشته شده توسط «Ted Hart – James M. Greenfield – Michael Johnston»
اطلاعات کتاب استراتژیهای اینترنتی غیرانتفاعی: بهترین روشها برای بازاریابی، ارتباطات و جذب سرمایه
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Ted Hart – James M. Greenfield – Michael Johnston
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 360
حجم فایل: 12.33 مگابایت
کد کتاب: 0471716197 , 9780471716198
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب استراتژیهای اینترنتی غیرانتفاعی: بهترین روشها برای بازاریابی، ارتباطات و جذب سرمایه
مشارکتکنندگان از سازمانهای غیرانتفاعی و از گروههایی که از بشردوستی الکترونیکی حمایت میکنند، به جمعآورندگان غیرانتفاعی که میخواهند از اینترنت بهره ببرند، توصیههایی ارائه میکنند. آنها می گویند که این عمل از اواسط دهه 1990 وجود داشته است، اما فقط گاهی اوقات موفقیت آمیز بوده است. این موضوعات شامل استفاده از اینترنت به عنوان یک ابزار استراتژیک، کارمندان، ایجاد جامعه آنلاین، ساخت برند آنلاین، الهام بخشیدن به اهداکنندگان، و هدایای برنامه ریزی شده و هدایای بزرگ است.
دانلود کتاب «استراتژیهای اینترنتی غیرانتفاعی: بهترین روشها برای بازاریابی، ارتباطات و جذب سرمایه»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)