دانلود کتاب Marketing across cultures (به فارسی: بازاریابی در میان فرهنگ ها) نوشته شده توسط «Jean-Claude Usunier – Julie Anne Lee»
اطلاعات کتاب بازاریابی در میان فرهنگ ها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times Prentice Hall
نویسنده: Jean-Claude Usunier – Julie Anne Lee
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 594
حجم فایل: 7.09 مگابایت
کد کتاب: 1405871407 , 9781405871402
توضیحات کتاب بازاریابی در میان فرهنگ ها
Marketing Across Cultures رویکرد متفاوتی را به بازاریابی جهانی ارائه می دهد که بر اساس شناخت تنوع در بازارهای جهانی و دانش مصرف کنندگان محلی و شیوه های بازاریابی است. این متن رویکردی فرهنگی را برای بازاریابی بینالمللی اتخاذ میکند که دارای دو بعد اصلی است: الف * رویکرد بین فرهنگی، سیستمهای بازاریابی ملی و آداب و رسوم تجاری محلی را در کشورهای مختلف مقایسه میکند. الف * یک رویکرد بین فرهنگی، که بر مطالعه تعامل بین افراد تجاری از فرهنگ های مختلف متمرکز است. این کتاب برای دانشجویان ارشد که دوره مدیریت بازاریابی را مطالعه کرده اند و دانشجویان کارشناسی ارشد (به ویژه MBA) برای دوره بازاریابی بین المللی بسیار ارزشمند است. برای کسانی که می خواهند آگاهی فرهنگی خود را بهبود بخشند، خواندن این مطلب ضروری است. ادامه مطلب…
دانلود کتاب «بازاریابی در میان فرهنگ ها»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)