کتاب الکترونیکی

بازاریابی در میان فرهنگ ها

Marketing across cultures

دانلود کتاب Marketing across cultures (به فارسی: بازاریابی در میان فرهنگ ها) نوشته شده توسط «Jean-Claude Usunier – Julie Anne Lee»


اطلاعات کتاب بازاریابی در میان فرهنگ ها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Financial Times Prentice Hall

نویسنده: Jean-Claude Usunier – Julie Anne Lee

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 594

حجم فایل: 7.09 مگابایت

کد کتاب: 1405871407 , 9781405871402

توضیحات کتاب بازاریابی در میان فرهنگ ها

Marketing Across Cultures رویکرد متفاوتی را به بازاریابی جهانی ارائه می دهد که بر اساس شناخت تنوع در بازارهای جهانی و دانش مصرف کنندگان محلی و شیوه های بازاریابی است. این متن رویکردی فرهنگی را برای بازاریابی بین‌المللی اتخاذ می‌کند که دارای دو بعد اصلی است: الف * رویکرد بین فرهنگی، سیستم‌های بازاریابی ملی و آداب و رسوم تجاری محلی را در کشورهای مختلف مقایسه می‌کند. الف * یک رویکرد بین فرهنگی، که بر مطالعه تعامل بین افراد تجاری از فرهنگ های مختلف متمرکز است. این کتاب برای دانشجویان ارشد که دوره مدیریت بازاریابی را مطالعه کرده اند و دانشجویان کارشناسی ارشد (به ویژه MBA) برای دوره بازاریابی بین المللی بسیار ارزشمند است. برای کسانی که می خواهند آگاهی فرهنگی خود را بهبود بخشند، خواندن این مطلب ضروری است. ادامه مطلب…


Marketing Across Cultures offers a different approach to global marketing, based on the recognition of diversity in world markets and on local consumer knowledge and marketing practices. The text adopts a cultural approach to international marketing, which has two main dimensions: A * A cross-cultural approach compares national marketing systems and local commercial customs in various countries. A * An intercultural approach, which is centred on the study of interaction between business people from different cultures. The book is invaluable for senior undergraduate students who have studied a marketing management course and Postgraduate students (MBA in particular) for an international marketing course. For those who wish to improve their cultural awareness, this is essential reading. Read more…

دانلود کتاب «بازاریابی در میان فرهنگ ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید