کتاب الکترونیکی

مدیریت تجربه مشتری: تبدیل مشتریان به مدافع

Managing the Customer Experience: Turning customers into advocates

دانلود کتاب Managing the Customer Experience: Turning customers into advocates (به فارسی: مدیریت تجربه مشتری: تبدیل مشتریان به مدافع) نوشته شده توسط «Shaun Smith – Joe Wheeler»


اطلاعات کتاب مدیریت تجربه مشتری: تبدیل مشتریان به مدافع

موضوع اصلی: مدیریت: مدیریت پروژه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: FT Press

نویسنده: Shaun Smith – Joe Wheeler

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 273

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 9780273661955 , 0273661957

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدیریت تجربه مشتری: تبدیل مشتریان به مدافع

شما به مشتریان وفادار نیاز دارید، نه فقط مشتریان راضی. مدیریت تجربه مشتری: مشتریان را به حامیان تبدیل کنید به شما نشان می دهد که چگونه تجربه مشتری خود را مدیریت کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.


You need loyal customers, not just satisfied ones. Managing the Customer Experience: Turn Customers Into Advocates shows you how to manage your customer experience and reap the rewards.

دانلود کتاب «مدیریت تجربه مشتری: تبدیل مشتریان به مدافع»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.