دانلود کتاب Managing the Customer Experience: Turning customers into advocates (به فارسی: مدیریت تجربه مشتری: تبدیل مشتریان به مدافع) نوشته شده توسط «Shaun Smith – Joe Wheeler»
اطلاعات کتاب مدیریت تجربه مشتری: تبدیل مشتریان به مدافع
موضوع اصلی: مدیریت: مدیریت پروژه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: FT Press
نویسنده: Shaun Smith – Joe Wheeler
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 273
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9780273661955 , 0273661957
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت تجربه مشتری: تبدیل مشتریان به مدافع
شما به مشتریان وفادار نیاز دارید، نه فقط مشتریان راضی. مدیریت تجربه مشتری: مشتریان را به حامیان تبدیل کنید به شما نشان می دهد که چگونه تجربه مشتری خود را مدیریت کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.
You need loyal customers, not just satisfied ones. Managing the Customer Experience: Turn Customers Into Advocates shows you how to manage your customer experience and reap the rewards.
دانلود کتاب «مدیریت تجربه مشتری: تبدیل مشتریان به مدافع»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.