کتاب الکترونیکی

راهنمای مدیر برای استراتژی های بازاریابی رقابتی،

Manager's Guide to Competitive Marketing Strategies,

دانلود کتاب Manager’s Guide to Competitive Marketing Strategies, (به فارسی: راهنمای مدیر برای استراتژی های بازاریابی رقابتی،) نوشته شده توسط «Norton Paley»


اطلاعات کتاب راهنمای مدیر برای استراتژی های بازاریابی رقابتی،

موضوع اصلی: اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Thorogood Publishing

نویسنده: Norton Paley

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 426

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 1854183656 , 9781854183651 , 9781854184047

نوبت چاپ: 3rd

توضیحات کتاب راهنمای مدیر برای استراتژی های بازاریابی رقابتی،

ویرایش سوم این کتاب پرفروش شامل بخش‌های جدیدی در مورد فرهنگ سازمانی، هوش تجاری، CRM و رهبری و همچنین بسیاری از مطالعات موردی جدید است که مسائل جاری را منعکس می‌کند، از جمله: ارزیابی فرهنگ شرکت و تبدیل آن به مزیت رقابتی، مانور در اطراف رقبا. وقتی در موقعیت ضعیفی گرفتار می‌شوید، به یک خط تولید انرژی می‌بخشید و یک کسب‌وکار را پس از یک دوره بدون رشد احیا می‌کنید.


The third edition of this best-selling book includes new sections on corporate culture, business intelligence, CRM and leadership, as well as many brand new case studies reflecting current issues, including: assessing corporate culture and turning it to competitive advantage, maneuvering around competitors when trapped in a weak position, energizing a product line, and reviving a business after a period of no-growth.

دانلود کتاب «راهنمای مدیر برای استراتژی های بازاریابی رقابتی،»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.