دانلود کتاب Manager’s Guide to Competitive Marketing Strategies, (به فارسی: راهنمای مدیر برای استراتژی های بازاریابی رقابتی،) نوشته شده توسط «Norton Paley»
اطلاعات کتاب راهنمای مدیر برای استراتژی های بازاریابی رقابتی،
موضوع اصلی: اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Thorogood Publishing
نویسنده: Norton Paley
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 426
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 1854183656 , 9781854183651 , 9781854184047
نوبت چاپ: 3rd
توضیحات کتاب راهنمای مدیر برای استراتژی های بازاریابی رقابتی،
ویرایش سوم این کتاب پرفروش شامل بخشهای جدیدی در مورد فرهنگ سازمانی، هوش تجاری، CRM و رهبری و همچنین بسیاری از مطالعات موردی جدید است که مسائل جاری را منعکس میکند، از جمله: ارزیابی فرهنگ شرکت و تبدیل آن به مزیت رقابتی، مانور در اطراف رقبا. وقتی در موقعیت ضعیفی گرفتار میشوید، به یک خط تولید انرژی میبخشید و یک کسبوکار را پس از یک دوره بدون رشد احیا میکنید.
دانلود کتاب «راهنمای مدیر برای استراتژی های بازاریابی رقابتی،»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.