کتاب الکترونیکی

لومینسانس. از تئوری تا کاربردها

Luminescence. From Theory to Applications

دانلود کتاب Luminescence. From Theory to Applications (به فارسی: لومینسانس. از تئوری تا کاربردها) نوشته شده توسط «Cornelis R. Ronda»


اطلاعات کتاب لومینسانس. از تئوری تا کاربردها

موضوع اصلی: اپتیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley-VCH

نویسنده: Cornelis R. Ronda

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 277

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 3527314024 , 9783527314027

توضیحات کتاب لومینسانس. از تئوری تا کاربردها

در این کتاب، تنها کتاب به روز در مورد این فناوری کلیدی، متخصص شماره یک در این زمینه دانش دانشگاهی و کاربردهای صنعتی را کاملاً در هم می آمیزد. پروفسور روندا با اتخاذ یک رویکرد آموزشی، تمام اصول اساسی را مورد بحث قرار می دهد، به طوری که هر دو محقق همچنین افراد مبتدی در این زمینه از این کتاب سود خواهند برد. تمرکز بر روی جنبه معدنی و پدیده های لومینسانس در پشت برنامه های منیفولد است که در اینجا نشان داده شده است، از جمله نمایشگرها، LED ها، لامپ ها، و کاربردهای پزشکی. خواندنی ارزشمند برای شیمیدانان و الکتروشیمیدانان، و همچنین دانشمندان مواد، کسانی که در زمینه نوری و شیمیایی کار می کنند. صنعت، به علاوه تولید کنندگان لامپ و روشنایی.


In this, the only up-to-date book on this key technology, the number-one expert in the field perfectly blends academic knowledge and industrial applications.Adopting a didactical approach, Professor Ronda discusses all the underlying principles, such that both researchers as well as beginners in the field will profit from this book. The focus is on the inorganic side and the phenomena of luminescence behind the manifold applications illustrated here, including displays, LEDs, lamps, and medical applications.Valuable reading for chemists and electrochemists, as well as materials scientists, those working in the optical and chemical industry, plus lamp and lighting manufacturers.

دانلود کتاب «لومینسانس. از تئوری تا کاربردها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.